[XP] Animate windows DEFINITIEF uitzetten?

Pagina: 1
Acties:

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 11:52
Wat ik wil is heel simpel: Animate windows (dat bij minimaliseren en maximaliseren je window als het ware naar de startblak vliegt) definitief uitzetten.

Probleem is dat elke keer wanneer ik die optie heb uitgezet (Knop settings bij onderdeel performance) de optie na een minuut of tien vanzelf weer aanstaat (ook al staat er geen vinkje voor!) Vervolgens moet ik de optie aanzetten en weer uitzetten om er vanaf te komen. Na wat internetten merk ik na een minuut of 10 opeens dat het WEER aanstaat! Circeltje dus...

Deze bug zit erin sinds service pack 1 (met SP1 werkt "take no action" bij je cd-spelers overigs ook niet meer, maar daarvoor kan je tenminste nog de autorun service uitzetten) Is er ook zoiets voor animate windows?

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

rechter muis deze computer dan eigenschappen dan geavanceerd dan visuele effecten als ik het goed heb en dan alles uit vinken of best preformance kiezen..
dan heje helemaal geen poes pas meer..

• Undertaker2
Klopt, maar na een tijdje gaat die eerste optie dus vanzelf weer aan! (ook al staat er geen vinkje!)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

dan zit er bij jouw een kink in de kabel :P ik heb het hier ook allemaal uit staan en no problemo..

Heb ik weer zul je wel denken :)

maar goed..

doe ff een total check. dat wil zeggen
http://housecall.trendmicro.com
http://www.ad-aware.com update en scannen
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

druk op start dan uitvoeren(run) dan msconfig en dan tabblad uitvoeren gaan
bekijk de lijst en schakel alles uit wat maar vaag is.. weet je echt niet wat iets is.. zoek dan op het bestandsnaam dat hij wil laden via start-search dan rechtermuis op het bestand en dan zie je vaak wie de maker is.. om even een voorbeeld te geven .. is de maker soudblaster dan is het ok.. zie je gator staan.... dat gaat er vast wel een belletje rammelen...

dan ff start configuratie scherm en dan software. loop die lijst ook even door en remove alle onbekende dingen en toolbars (ondingen zijndat) zet dan je visuele dingen weer uit .. herstart de pc en kijk of het nog steeds zo is.

have fun.. :)

• Undertaker2
Het aparte is dat ik dit probleem heb op het moment dat WindowsXP net 'vers' geinstalleerd is. Dus dan heb ik nog geen programma's geinstalleerd en ook geen internetverbinding aangemaakt.

Op de andere PC heb ik hetzelfde probleem, dus aan de hardware kan het (sowieso) niet liggen. Logischerwijs vinden al die anti-spyware programma's ook niks.

Als OS heb ik WinXP waarij SP1 geslipstreamed is. Als ik gewoon XP installeer zonder SP1 dan heb ik dit probleem niet! Later SP1 erbij en het is er weer... :S

Nouja, het is ook niet onoverkomelijk... wachten op SP2 dan maar :)

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-05 21:37

tweakerbee

dus..?

Misschien nog even mailtje richting MS om ze in te lichten over dit probleem. Anders zit je straks in SP2 nog steeds met hetzelfde probleem.
Overigens: Als je hem "vers" hebt draaien zou je nog een volledige Windows Update kunnen proberen. Wellicht dat er al een hotfix is.

You can't have everything. Where would you put it?

Verwijderd

dan is het denk ik ff zoeken naar een regkey en het daarmee r uit te halen voorgoed..! :)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik had een tijd last van dat als ik adobe premier opstarte premiere het "animeren" aanzette...vond ik ook heeeel vreemd...

specs

Pagina: 1