idd weer een aldi camera

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 20:23
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_25/BILD01.JPG

Ik weet dat de heren fotografen dit niks vinden omdat er lifetec op staat, maar waar ik benieuwd naar ben is wie deze camera nu werkelijk maakt. Ik weet van een eerdere medio/lifetec dat ie gelijk was aan een Toshiba (niet al te goed beoordeeld overigens)

Maar als deze nou door een fatsoenlijke fabrikant gemaakt wordt zou het nog wel eens wat kunnen zijn d8 ik zo.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Deze camera komt veelvuldig voorbij wandelen in [rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 7][/rml]
Het is een Medion/LifeTec OEM camera. Hij is afaik in opdracht in China geproduceerd om in het lowbudget segment te opereren - daar veranderd het merk/fabrikant niets aan imo.

Verwijderd

Ik raad je aan om eens de search te proberen. In ieder topic over deze camera's worden de originele fabrikanten genoemd. Meestal vind je er ook voldoende betrouwbare ervaringen.
Als ik het mij goed herrinner zijn het meestal grote aziatisch firma's die deze dingen fabriceren. Lifetec plakt er enkel een stickertje op.

Verwijderd

Als het door een fatsoenlijke fabrikant gemaakt zou zijn waarom staat die naam er dan niet?? Ik blijf het goedkope troep vinden. Er komen geen mooie foto's uit volop CA e.d.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-02 20:23
Ik kon alleeen een ander 5MP camera vinden en d8 dat deze nieuw was.....sorry

Maar gemaakt in china betekent niet per definitie slecht. Een hoop "merk" elektronika wordt daar nl ook gemaakt.

[ Voor 43% gewijzigd door basset op 11-06-2004 17:07 ]

Hop,hop,hop!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.