Olah!
Het zit dus zo... ik brand meestal niet zo heel veel en ik heb altijd Imation CD-R's gekocht, die tot op heden altijd wel uitstekend bevielen.
Nu heb ik de laatste tijd met dit merk toch wel wat probleempjes, af en toe wordt 'ie niet herkend als lege schijf en de qualiteit verslechtert snel na een tijdje.
Sommige zijn ook niet zo goed leesbaar in oudere cd-spelers etc.
Dat zal niet aan m'n brander liggen, want ik heb hier 5 branders (1 plextor, 1 nec, 3 lite-on).
Ik heb het idee dat ik of een niet zo goede spindel te pakken had, of Imation is aan het besparen op goed materiaal ofzo...
Whatever... Ik wil gewoon overstappen op een ander merk.
Nu ben ik 2 spindels tegen het lijf gelopen, een van TDK en een van Philips.
(ik heb er van allebei de merken eens 1 los geprobeerd en ze werkten allebei prima).
Maar welke moet ik nu kopen, aangezien ik met zo'n spindel toch wel echt een jaar doe, wil ik graag wel het beste in huis halen.
(ook na een jaar moeten ze niet half verrot en onbrandbaar zijn).
Gaarne uw adviezen!
Alvast bedankt!
P.S. Ik brand zowel data als audio.
Het zit dus zo... ik brand meestal niet zo heel veel en ik heb altijd Imation CD-R's gekocht, die tot op heden altijd wel uitstekend bevielen.
Nu heb ik de laatste tijd met dit merk toch wel wat probleempjes, af en toe wordt 'ie niet herkend als lege schijf en de qualiteit verslechtert snel na een tijdje.
Sommige zijn ook niet zo goed leesbaar in oudere cd-spelers etc.
Dat zal niet aan m'n brander liggen, want ik heb hier 5 branders (1 plextor, 1 nec, 3 lite-on).
Ik heb het idee dat ik of een niet zo goede spindel te pakken had, of Imation is aan het besparen op goed materiaal ofzo...
Whatever... Ik wil gewoon overstappen op een ander merk.
Nu ben ik 2 spindels tegen het lijf gelopen, een van TDK en een van Philips.
(ik heb er van allebei de merken eens 1 los geprobeerd en ze werkten allebei prima).
Maar welke moet ik nu kopen, aangezien ik met zo'n spindel toch wel echt een jaar doe, wil ik graag wel het beste in huis halen.
(ook na een jaar moeten ze niet half verrot en onbrandbaar zijn).
Gaarne uw adviezen!
Alvast bedankt!
P.S. Ik brand zowel data als audio.
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...