Hallo,
Waar is een forum voor?
Ik denk dat dit is om kennis te delen. Ik denk zelfs ook nog dat ik er best wel heel erg dichtbij zit.
[rml][ asp] IIS loopt vast na vaak uitvoeren functie[/rml]
Post ik net een probleem, toegegeven dat de bijgevoegde code ietwat veel is, maar toch met een duidelijke omschrijving:
Script werkt goed maar na 20 keer loopt server vast.
Wat krijg je:
Ik vind dit machtsmisbruik. Waarom:
1. Het is een serieus probleem;
2. Het script is geen rocketscience, dus kunnen meer mensen dit probleem gehad hebben of nog krijgen;
3. Er zijn al SERIEUZE ANTWOORDEN gegeven.
Door nu een slotje te plaatsen - waarbij curry684 mijns insziens duidelijk aangeeft dat hij de post niet goed gelezen / begrepen heeft - voorkomt curry684 in ieder geval dat iemand met ditzelfde probleem in de toekomst in deze post een goed antwoord vindt.
Hartstikke goed gedaan, curry684!
Als je het niet heel erg vindt, post ik hier even het volgende:
Toen werkte - zonder een IIS herstart in de situatie waarin het op de 'oude manier' al niet meer werkte - alles gewoon goed. Dit geeft voor mij aan dat dit waarschijnlijk op de lange duur minder tot geen problemen meer zal geven.
Bedankt!
Waar is een forum voor?
Ik denk dat dit is om kennis te delen. Ik denk zelfs ook nog dat ik er best wel heel erg dichtbij zit.
[rml][ asp] IIS loopt vast na vaak uitvoeren functie[/rml]
Post ik net een probleem, toegegeven dat de bijgevoegde code ietwat veel is, maar toch met een duidelijke omschrijving:
Script werkt goed maar na 20 keer loopt server vast.
Wat krijg je:
En een slotje.curry684:
Ja doei, 295 regels code debuggen mag je zelf doen. Kom maar terug als je het probleem 'iets' verder geisoleerd hebt.
Ik vind dit machtsmisbruik. Waarom:
1. Het is een serieus probleem;
2. Het script is geen rocketscience, dus kunnen meer mensen dit probleem gehad hebben of nog krijgen;
3. Er zijn al SERIEUZE ANTWOORDEN gegeven.
Door nu een slotje te plaatsen - waarbij curry684 mijns insziens duidelijk aangeeft dat hij de post niet goed gelezen / begrepen heeft - voorkomt curry684 in ieder geval dat iemand met ditzelfde probleem in de toekomst in deze post een goed antwoord vindt.
Hartstikke goed gedaan, curry684!
Als je het niet heel erg vindt, post ik hier even het volgende:
Dit bleek de oplossing! Ik heb een nieuwe Virtual Dir. aangemaakt en de app. protection op High(isolated) gezet. Daar het bestand dat de functie aanroept in geplaatst.Don Facundo:
Wat zou kunnen helpen (weet niet meer precies waar ik het vandaan heb, ik had iets dergelijks) is een 2e virtual aanmaken, en de Application Protection op High zetten. En dan daar de posts/request heen doen.
Edit: en je zou Http Keep Alives nog uit kunnen zetten
Toen werkte - zonder een IIS herstart in de situatie waarin het op de 'oude manier' al niet meer werkte - alles gewoon goed. Dit geeft voor mij aan dat dit waarschijnlijk op de lange duur minder tot geen problemen meer zal geven.
Bedankt!