Toon posts:

virus actief na format

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb win xp pro met 2 partities,

na het formateren van alleen mijn c: partitie krijg ik direct een melding dat mijn systeem wordt afgesloten en dan gaat ie aftellen, ik zal zo de melding doorgeven maar ik zit nu in de veilige modus.

is er een mogelijkheid dat het virus actief is op de D: partitie of zit het virus in het MBR.

op de D: partitie heb ik alleen films en setu

hoe kan ik dit het beste nagaan?

p.s de medling komt nu ook en is: windows/system32/Isass.exe

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

blaster/sasser?

check de faq even :P

owja, ander virussen kunnen zich btw wel in je MBR nestelen, maar dit is echt die RPC bug.

//wildhagen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 14:41 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Heb je een indernetverbinding? Dan is het erg logisch dat dit gebeurt: [google=windows/system32/Lsass.exe]

Eerst patchen, dan pas het internet op om de rest van de windowsupdates te halen, dan pas iets anders doen :P

Vanwege wildhagen in "virus actief na format" sluit ik dit topic. Open even een nieuwe als je geen verbinding hebt (en je na bovenstaande tip je MBR hebt geleegd). Dit is te vaak langs gekomen om open te blijven: de BV mods zouden een hartstandverknettering krijgen als ze weer een LSASS topic zien ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.