Same to /You (and all others)

Laat het oog niet groter dan de maag zijn !, want anders
Laat het oog niet groter dan de maag zijn !, want anders

* irrelevant houdt niet van kerstwensen en is zo te zien niet de enige 
(of is iedereen zo tegen off-topic posts in het modforum?)
(of is iedereen zo tegen off-topic posts in het modforum?)
Nou, ik wens mijn virtuele "vrienden" (Ik doe het maar tussen quotes, anders wordt er weer iets achter gezocht, en Jah, dat zijn jullie, jullie weten wel wie ik bedoel
) ook hele prettige feestdagen !
Dat je maar veel lol moge hebben en zo.
Dat je maar veel lol moge hebben en zo.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd

iedereen prettige feestdagen, kerst en vakantie, en ook alvast een gelukkig nieuwjaar
FlipZ
Bij deze wens ik iedereen op dit forum en mijn geestverwanten op dit forum
en de adjes die de boel straks misschien dichtknallen: Een heel erg gelukkig nieuwjaar en een voorspoedige kerst.
Ik ga lekker sociaal tweakeren iig.
Femme, mocht je nog wat handen nodig hebben voor de wijzigingen in het modsysteem: Kom volgend jaar maar weer 's kijken
Ik ga lekker sociaal tweakeren iig.
Femme, mocht je nog wat handen nodig hebben voor de wijzigingen in het modsysteem: Kom volgend jaar maar weer 's kijken
Verwijderd
Van mij ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar gewenst.
(Wat zien die smilies er leuk uit in 16 kleuren
)
(Wat zien die smilies er leuk uit in 16 kleuren
Alle modforum-regulars: Fijne feestdagen, een mooie jaarswisseling en alvast de beste wensen voor het eerste jaar in het nieuwe millennium :)(dat eigenlijk nu pas echt begint
)!
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
En euh natuurlijk alvast een gelukkig nieuwjaar!
Bericht hierboven
Heppy niew jeer
Zemanova : waar haal je dat plaatje vandaan zonder die kerst en nieuwjaars wens ?
Zemanova : waar haal je dat plaatje vandaan zonder die kerst en nieuwjaars wens ?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Everybody een fijn kerstfeest gewenst
.
Zoek eens op t.net op linux en babe(s), geloof dat je dan wel wat kan vinden.waar haal je dat plaatje vandaan zonder die kerst en nieuwjaars wens ?
Pagina: 1