Hoe html-tag in tekstvak

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• svanzon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:45
Weten jullie hoe je een html code kunt uitvoeren in een tekstvak van een formulier?

Hier staat een stukje broncode.

<input name="Foto naam:" type="text" value="<LEO_Detail ID="title" AUTOLINK="False"> Title of the photo </LEO_Detail>">

Als ik het zo invoer dan krijg ik: "<LEO_Detail ID=" in het tekstvak en: "title" AUTOLINK="False"> Title of the photo </LEO_Detail>" naast ht tekstvak als normale tekst. Dit komt omdat hij de aanhalingstekens door elkaar haalt.

In het tekstvak hierboven staat dus een html-tag staan die dus uitgevoerd moet worden. Het doel van de html-tag is om de naam van de foto, die nu op de pagina weergegeven wordt, in het tekstvak in te vullen. Zodat de mensen dat zelf niet hoeven te doen.

Is daar dus op deze manier een mogelijkheid voor of moet je dat met een ander soort html-tag doen om het wel met het formulier mee te versturen.

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 18-04 23:11
Waarom open je hem nu 2 keer. :?
Hij staat hier ook al:
Hoe html-tag in tekstvak/

Alleen is deze iets uitgebreider. Je kan het daar toch bijzetten.

[ Voor 25% gewijzigd door MADG0BLIN op 11-06-2004 14:31 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ooit van [norml]> < "[/] gehoord?

• svanzon
  • Laatst online: 10:45
Sorry ik dacht dat die andere niet was aangemaakt want dat was een "mis-klik"
Erkens schreef op 11 juni 2004 @ 14:31:
ooit van [norml]> < "[/] gehoord?
Van dit had ik al wel gehoord maar kreeg het niet werkende daarom. Maar sorry zal er in het vervolg beter op letten.

Beste Mod's: Dit topic mag op slot want heb net een reactie gehad via MSN, over hoe het op te lossen.

[ Voor 17% gewijzigd door svanzon op 11-06-2004 14:45 ]

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-04 15:11

Bosmonster

*zucht*

Dit topic is gesloten.