Toon posts:

[outlook 2003] New Message scherm verdwijnt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik ben overgestapt op Outlook 2003 (build 11.5608.5603) heb ik last van een vreemd en lastig probleem.

Wanneer ik een "New message" scherm open, of een "Reply to message" scherm, verdwijnt dit scherm na ongeveer 10 seconden als sneeuw voor de zon. Geen foutmelding, piepjes, en vooral: geen kopie die in de Outbox achterblijft.

Iedere keer bij het opstellen van een bericht gebeurt dit dus, ongeacht wat ik doe. Of ik nu wél iets typ, niets typ, wél een geadresseerde opgeef of niet... het maakt allemaal niets uit: na een paar seconden verdwijnt het scherm gewoon. Weg, foetsie.

Ik heb internet al afgestruind naar anderen die dit probleem hebben, of mogelijke oplossingen, maar ik kon er nergens iets over vinden. Het is natuurlijk ook moeilijk te zeggen waar de oorzaak ligt. Ik heb uit Mozilla mail, via Netscape Communicator en Outlook Express, mijn oude berichten geïmporteerd in Outlook 2003, maar dit zou volgens mij geen reden mogen zijn om bij het opstellen van nieuwe berichten zo'n gedrag te vertonen. Verder is het een 'schone' installatie, gewoon een paar email accounts (juist) in gesteld, en that's it, geen instellingen gewijzigd of iets dergelijks.

Wie helpt me uit de brand? Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Kleine correctie: het schermpje verdwijnt blijkbaar iets nadat ik de eerste Enter heb ingegeven. Tot dan kan ik alles gewoon doen... als je snel bent dus ook verzenden.. maar ik heb geen zin om me altijd zo te moeten haasten, dus hulp is zeer gewenst ;)

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

je CTRL zit vast :)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, nee... ze worden niet verzonden.

Iemand andere suggesties? :)