tremble and despair for i am power!
Verwijderd
waren het niet toevallig dns-adressen ofzo die je in moest stellen? of een specifiek ip-adres ofzo?
Ik weet het niet. Die andere jongens zitten allemaal in de @home werkgroep en hebben een computernaam van @home (ook een bijbehorende ip).
Verwijderd
dat zal je prob zijn 
zonder ip kom je er niet in
tenzij je natuurlijk wingate o.i.d. gaat installen op een van de pc's waarmee het wel kan, vervolgens een gateway en dns opgeven en dan lukt het wel...
suc6
zonder ip kom je er niet in
tenzij je natuurlijk wingate o.i.d. gaat installen op een van de pc's waarmee het wel kan, vervolgens een gateway en dns opgeven en dan lukt het wel...
suc6
eehh... moet je geen @home ipadres hebben dan?
als je die niet hebt moet je een gateway maken (maar dat mag niet van @home.. ook al is niemand nog gepakt)
Wirf
als je die niet hebt moet je een gateway maken (maar dat mag niet van @home.. ook al is niemand nog gepakt)
Wirf
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Je kunt zowieso niet met meerdere lui tegelijk via een hub met hetzelfde ip adres het netwerk op! Je moet dan wel omstebeurt.
Je moet ff de volgende dingen invullen:
Ip adres
Subnetmasker
Dns instellingen
domein
Gateway
Suc6 ermee
Je moet ff de volgende dingen invullen:
Ip adres
Subnetmasker
Dns instellingen
domein
Gateway
Suc6 ermee
het zou wel moeten werken. Wat je zou moeten doen is bij een van die jongens even kijken wat zijn ip, gateway en dns zijn/is. Dan op zoek gaan naar een ip die "vrij"is. Pak hiervoor het ip van je maat, tel er 1 bij op en ga die pingen, krijg je geen reply is dat ip nog vrij, Vul nou bij je netwerk-properties alles in ( ip wat vrij is, gateway, subnetmask, dns-servers ) en het zou moeten werken. Zo heb ik thuis mijn kabelmodem ook in de uplink van een hub gestopt. Zo kan ik m via mijn laptopje beneden ook internetten via een gestolen ip nr. ( dit mag trouwens niet van @home, dus je hebt dit niet van mij,
)
edit:
enkele tiepvautjes eruit gehaald
enkele tiepvautjes eruit gehaald
Hoe kan ik deze gegevens vinden? Ik heb gekeken bij de eigenschappen van de netwerkkaart (tcp/ip) maar kan niks vinden hierover...
start->run ( of uitvoeren ) type in: winipcfg
en dan enter: Dan krijg je de Ip configuratie van die pc, druk op more info en daar staat alle info die je nodig hebt
en dan enter: Dan krijg je de Ip configuratie van die pc, druk op more info en daar staat alle info die je nodig hebt
Pagina: 1