2 netwerkkaarten

Pagina: 1
Acties:

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:27

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Topicstarter
Heb hier 2 netwerkkaarten in mijn pc zitten.
1x 100mb/10mb
1x 10mb (kabelinternet)

Nu ga ik zaterdag ff bij een lanparty langs, kan ik dan de kaarten zo instellen dat ik ze allebei aan het netwerk hang daar en dat ik dus mijn totale snelheid verhoog? Kan de kaarten elk gewenst ip-adres geven.

• wiewatwaar
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 15:05

wiewatwaar

whatever

Vergeet het maar. Heb het geprobeerd, gaat niet. Heb het al eens geprobeerd.

Fotoalbum: https://jp.vroemen.eu

• Hurricane
  • Laatst online: 12:27

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Topicstarter
iemand anders misschien ;(

• Myrdhin
  • Laatst online: 19:55
Als ze bij die LAN party een 100Mbit netwerk hebben kun je daar echt niet ineens 110Mbit van maken. Maken ze gebruik van 10Mbit moeten het zowieso switches zijn die ze gebruiken anders heb je er nog niets aan. Er bestaat wel zoiets als load balancing maar daar moet er ook aan de andere kant (router) de voorziening voor zijn. Ik denk ook niet dat Win9x/ME/2000 workstation dat soort opties ondersteunen....
Jammer maar waar..

• redguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

redguy

Can Cow come out to to play ?

Als je de juiste kaarten hebt en ze hebben switches die het begrijpen en je hebt 2 directe poorten op die switch dan zou je ze kunnen bundellen tot 1 dikke bundel..
echter je hebt het al over 1 10mb kaartje dus vergeet het maar..

je kunt eventueel beide dingen aan het lan hangen met verschillende ip adressen en proberen om een ftp sessie over je 10mb te laten lopen ofzo.. maar ik geef je weinig kans..

zowiezo, als het een windhoos netwerk is dan ziet iedereen (incl. jij zelf) jou machine 2 keer op het netwerk en dat wordt bonje en slechte bereikbaarheid etc.. je eigen machine snapt dat al niet !!

IP Rocks