Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] topic icon andere kleur als lastpost van jezelf

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog niet is langsgeweest, maar toch heb ik het met de search niet kunnen vinden. Mijn excuses als het een dubbel item betreft :X

Het lijkt me handig als het topic-icon een andere kleur krijgt, als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst, zodat je niet elke keer hoeft te kijken wie de last poster is, als je een topic een beetje bij wil houden.

Ik weet dat er ook andere dingen zijn langsgeweest als een andere kleur geven als het topic al bezocht was, en dat dat niet is doorgevoerd omdat dat veel te veel werk is om dat elke keer te moeten parssen (wat ik me goed voor kan stellen!)
Dit vereist echter alleen maar een controle als 'if lastposter=currentuser { icon = blue } ', wat volgens mij wel goed te doen moet zijn.

Het lijkt me erg praktisch in ieder geval.

met een hamer past alles

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Punksmurf schreef op 11 juni 2004 @ 13:26:
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog niet is langsgeweest, maar toch heb ik het met de search niet kunnen vinden. Mijn excuses als het een dubbel item betreft :X

Het lijkt me handig als het topic-icon een andere kleur krijgt, als je zelf de laatste reactie hebt geplaatst, zodat je niet elke keer hoeft te kijken wie de last poster is, als je een topic een beetje bij wil houden.
hmm.. je weet toch zelf wel als je daar laatst hebt gepost.. En anders hou je je muis boven het topic. Krijg je de ook die hover dat : Laatst bericht geplaatst door .....
Ik weet dat er ook andere dingen zijn langsgeweest als een andere kleur geven als het topic al bezocht was, en dat dat niet is doorgevoerd omdat dat veel te veel werk is om dat elke keer te moeten parssen (wat ik me goed voor kan stellen!)
Dit vereist echter alleen maar een controle als 'if lastposter=currentuser { icon = blue } ', wat volgens mij wel goed te doen moet zijn.

Het lijkt me erg praktisch in ieder geval.
Hmm. ik vind het weinig practisch aan ;)
Het enige voordeel zou zijn dat het wat sneller is om te weten als jij de laatste poster zou zijn, meer ook niet ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik doe veel via MyReact.posthistorie en vergeet dan vaak hoeveelste reactie mijn post was en kan dan niet in 1 opzicht zien of er wat toegevoegd is. Die hoover gebruik ik dan ook heel veel, maar die tijd kan voorkomen worden, dus ik zie het nut wel.

Het is wel weer een extra icoontje/kleurtje, maar dat is niet erg imo.

{signature}

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

outerspace schreef op 11 juni 2004 @ 13:55:
[...]

hmm.. je weet toch zelf wel als je daar laatst hebt gepost.. En anders hou je je muis boven het topic. Krijg je de ook die hover dat : Laatst bericht geplaatst door .....
true, maar je hebt daarmee niet een snel overzicht :)
Hmm. ik vind het weinig practisch aan ;)
Het enige voordeel zou zijn dat het wat sneller is om te weten als jij de laatste poster zou zijn, meer ook niet ;)
Ik zou het extreem handig vinden, dat "hoveren" is al handig, maar als je het in een oogopslag kan zien is dat nog veel handiger :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33
Erkens schreef op 11 juni 2004 @ 14:00:
Ik zou het extreem handig vinden, dat "hoveren" is al handig, maar als je het in een oogopslag kan zien is dat nog veel handiger :)
Helemaal mee eens, zeker omdat je vaak even moet wachten op een hover in IE6. Ook moet je de focus op het venster hebben anders komt de hover ook niet. Verder is natuurlijk het overzicht een pré.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43

UTM

* UTM is voor :9.
Serieus, je ziet gewoon in 1 x of er al iemand gepost heeft _na_ jou of niet. Ok, die hover is er maar die kost wat meer tijd :P. Natuurlijk kan je onthouden hoeveelste post de jouwne was om vervolgens te zien aan de aantal reply's of er al na jouw gereageerd is maar dat hoeft allemaal al niet meer als topic een andere kleur krijgt.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
outerspace schreef op 11 juni 2004 @ 13:55:
[...]
ik weet wel dat ik daar zelf heb gepost, NIET dat ik de laatste was (tenzij ik de postcount in de gaten ga houden, wat ik dan ook doe bij topics die ik veel check). en idd je kan het zien door te hoveren, maar das lastiger :+

met een hamer past alles

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

* sjaakaq is voor ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik zie er geen nut in... crisp/ACM mag antwoord geven :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

ik zie er ook geen nut in :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.