Toon posts:

Eicon ADSL usb probleem (niet gevonden met de search!!)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een probleem,

een vriend van mij uit belgie heeft allanger adsl, hij heeft sinds kort een nieuwe computer (amd 64 bit 3200+, asus k8v mobo, 1024mb twinx)

de cd die bij het modem zat is alleen voor win9x, NT, en ME hij heeft iets geprobeerd en er is wel iets geinstalleerd op de pc maar adsl werkt niet.

Ik heb dus de windows XP driver gedownlaod op de eicon site, maar het werkt nog niet, hij blijft de melding geven:

Can't open InstDll.dll

hoe kan ik deze software toch verwijderen en proberen adsl toch nog te installeren? Op een andere pc, werkt de driver wel

Thnx

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Als je naar de SafeMode gaat (F8 indrukken bi opstarten), dan kan je als adminstrator alles de-installeren en drivers ook weggooien.
Dan kan je het nog een keer proberen. :)

Senile! Senile Oekaki

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Als die van de eicon site niet werken kan je altijd die van Belgacom proberen: http://skynet-nl.custhelp...std_adp.php?&p_faqid=2125

Wel alles verwijderen er zit bij die eicon nog ergens een remove executable dacht ik om echt alles op te kuisen.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor de reactie,

maar als ik de safemode zit, dan kan ik nog steeds niet de driver weghalen, hij blijft dezelfde foutmelding geven.

Can't open InstDll.Dll

wordt het dan toch een herinstallatie???

Ik hoop van niet, dus als nog iemand ideeen heeft.....