Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Ik zou eerder je installatiemedia gaan verdenken of backups die mogelijk virii bevatten.
In jouw geval zou ik gewoon dmv debug mijn hdd netjes leegmaken, geen backups terugzetten mocht je dat willen om te voorkomen dat een virus terugkomen en zorgen dat je schone installatie media gebruikt.
Dan vergeet je Hide protected filesIk heb Show Hidden Files aan staan trouwens.
En als het na format terugkomt, zijn er drie redenen naast bovenstaande:
- een van je OS of applicatie CD's is besmet
- iets in je backup is besmet
- je patcht (en beveiligt) je OS en apps niet volledig voor je het internet op gaat
[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 11-06-2004 12:18 . Reden: (en beveiligt) ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het stomme is alleen, ik heb dus diverse anti virus/trojan programma's en geen van allen kan ze verwijderen en als ik die bestandjes gewoon via Deze Computer selecteer kan ik ze zo deleten.
??
Het gaat in dit geval om .jar bestandjes en er schijnen vooral duitsers last te hebben van datzelfde bestandje want het voornamelijk op duitse sites besproken, maar ich spreche keine Deutsch ja?
klopt, gevonden nu
het laatste zal het zeker niet zijn, want ik draai op dit moment 5 programma's die door de Windows helpdesk zijn aanbevolen (ja ik ben al weken aan het mailen met de Windows helpdesk vanwege diverse Windows problemen (die overigens nog steeds niet opgelost zijnEn als het na format terugkomt, zijn er drie redenen naast bovenstaande:
- een van je OS of applicatie CD's is besmet
- iets in je backup is besmet
- je patcht (en beveiligt) je OS en apps niet volledig voor je het internet op gaat
Ik draai de allernieuwste BeveiligingsUpdates van Windows etc etc
De problemen begonnen allemaal nadat ik ServicePack 4 had gedownload, maar uiteraard blijft de Windows Helpdesk stug volhouden dat het daar niet aan kan liggen
[ Voor 54% gewijzigd door Naboo op 11-06-2004 12:26 ]
Natuurlijk ligt het daar niet aan. Denk je nou echt dat er een virus/trojan in SP4 zit? Ga toch gauw... miljoenen mensen wereldwijd hebben SP4 en nergens last van, dat zegt wel genoeg...De problemen begonnen allemaal nadat ik ServicePack 4 had gedownload, maar uiteraard blijft de Windows Helpdesk stug volhouden dat het daar niet aan kan liggen
Begin eerst maar eens met een HijackThis log te maken en te posten, volgens de richtlijnen...
Virussen? Scan ze hier!
De Trojans komen niet door servicepack 4, maar de zooi andere ellende die ik heb WEL!wildhagen schreef op 11 juni 2004 @ 12:37:
[...]
Natuurlijk ligt het daar niet aan. Denk je nou echt dat er een virus/trojan in SP4 zit? Ga toch gauw... miljoenen mensen wereldwijd hebben SP4 en nergens last van, dat zegt wel genoeg...
Begin eerst maar eens met een HijackThis log te maken en te posten, volgens de richtlijnen...
kzal morgen ff een HiJackThis post maken moet nu weg
Precies, maar dat komt allemaal door SP4gladiool schreef op 11 juni 2004 @ 13:08:
EN, het is toch /Recycled en niet /recyclers?
Die gaat spontaan problemen maken, maar alleen in dit geval, en niet bij alle miljoenen mensen ter wereld, maar alleen bij DE.50...
Denk toch eerder dat het aan je (mogelijk brakke?) installatie ligt of virussen oid, dan aan SP4. Kans acht ik iig ongeveer 99,999999999999999 procent (en dan schat ik het nog laag in).
Virussen? Scan ze hier!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
F_J_K, stop met me zo te stalken!
Als je in je explorer het pad gewoon intyped (c:\recyclers), kan je ook in hidden folders geraken.
Kijk eens of je er zo wel ingeraakt.
Aaah, je maakt me helemaal gek!!!! Ik schrik me iedere keer rot!
[ Voor 20% gewijzigd door Fire69 op 11-06-2004 13:24 ]