A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Anoniem: 41939
Voor de rest moet het prima kunnen.
Maar ik kan het wattage niet vinden.
is dat wat voor je>?
Wise enough to play the fool
Anoniem: 62484
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Ik weet niet of er een LFE uitgang op je normale versterker zit, maar dat zou dan weer wel kunnen met die XXL amp.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Nee maar ik denk dat als de T/S een design woofertje heb, dat die niet zo'n bakbeest van een versterker in huis wil hebben, wat vervolgens ook weer problemen kan geven.
Edit: Als je een simpele goedkope oplossing wilt: [rml][ Subamp] XXL PowerSound AM5080 review[/rml]
[ Voor 24% gewijzigd door Barry|IA op 12-06-2004 21:38 ]
Het probleem met dat ding is dat ie niet aan gaat als de hoofdmodule niet aangesloten is. Er gaat een 'soort S-video' kabel naar de subwoofer met al het 5.1 signaal en dat wordt daar versterkt en naar de speakers geleid. Die subwoofer is 100W en klinkt erg goed. Maar nogmaals de ellende is dat ik em niet aan de praat krijg. JVC zegt dat er een 'beveiliging' op zit en hij moet via één van de pinnen op die kabel 5 tot 10 volt krijgen anders slaat ie niet aan.
Ik heb hem een ex-collega ernaar laten kijken die electrotechniek heeft gedaan maar die lukt het niet, zelfs niet met het technisch schema erbij dat ik bij JVC geregeld heb (ik weet niet of dat meer over de moeilijkheid van het probleem zegt of over zijn technische kennis
Heeft iemand hier een idee hoe ik dat kan doen? Zodra ik het ding terug heb zal ik het schema scannen en posten voor meer duidelijkheid (voor degenen die dat kunnen lezen want voor mij is het net Zuid-Birmees