Ik heb een qbic eq3401a (soltek barebone) en wil daar een zalman heatpipe of thermaltake giant iii gaan gebruiken. Normaal past dat niet maar er is hier een topic geweest over dat iemand een zalman zo had aangepast dat het toch ging passen (in een shuttle maar da's ook en barebone). De plaatjes zijn niet meer voorhanden dus mijn vraag is of iemand die mod uitgevoerd heeft en wat fotootjes ervan wil schieten. Ik wil liever niet gaan hakken/zagen/boren in m'n kastje..
Ik ga niet overklokken maar wil een stil systeem, de qbic is zeer stil maar mn sapphire 9800pro dus niet. Er zit een winkelhaak achtige koeler of. Volgens mij zou er ook een 800xt (met die grote stille fan) om moeten passen omdat de pcb layout nauwelijk verschilt. Als iemand er dus eentje overheeft omdat je er een andere ophebt wil ik hem deze overnemen/kopen
Dus, fotootjes van een gemodde zalman voor in een barebone en evt een ati 800xt koeler
Ik ga niet overklokken maar wil een stil systeem, de qbic is zeer stil maar mn sapphire 9800pro dus niet. Er zit een winkelhaak achtige koeler of. Volgens mij zou er ook een 800xt (met die grote stille fan) om moeten passen omdat de pcb layout nauwelijk verschilt. Als iemand er dus eentje overheeft omdat je er een andere ophebt wil ik hem deze overnemen/kopen
Dus, fotootjes van een gemodde zalman voor in een barebone en evt een ati 800xt koeler