Sennheiser PMX-60
Frequency Response 18 - 21.000 Hz
Impedance 32 ohms
Sensitivity 122 dB/mW
Sony MDR EX70LP
Frequency Response 6 - 23000 Hz
Impedance 16 ohms
Sensitivity 100 dB/mW
Ik heb een nieuwe nodig, ik had een philips nekbeugel met trekontlasting, helaas is deze dus ook uiteindelijk naar zijn grootje gegaan (de elastieken trekontlasting aan de zijkant ging kapot). Verder heb ik nog Sennheiser MX400 oordopjes, maar de bass-diepte vind ik persoonlijk echt te zwak en bovendien, zij beginnen te kraken.
Ik vind bass heel belangrijk, maar comfort ook zeer zeker.
Het probleem met nekbeugel headsets is dat de draad op een gegeven moment contactbreuken vertoont (op de soldeerpunten) en je soms (errug vaak links) geen geluid meer hoort, wat erg stoort. Maar de comfort is geweldig.
Oordopjes zijn op zich ook heel erg prima, alhoewel de diepte van de bass soms te wensen overlaat (in mijn bescheiden mening) en het membraam kan veel minder hebben dan het geval is bij headsets.
Jullie zien het al, ik kan geen keuze maken tussen deze 2 typen. Deze 2 keuzes komen al van een zoektocht weg op GoT en sites als kieskeurig. Maar toch zou ik aan de audiofielen
hier willen vragen of zij wellicht mij willen helpen een definitieve keuze te maken.
Wat ik wil:
- Bass is toch wel belangrijker dan comfort
- Budget tot 50 €
- Duurzaamheid (trekontlasting, goed membraam)
- Als mogelijk, ook een 2,5mm aansluiting voor op mijn IPAQ
Wat niet hoeft:
- extra bijgeleverde oorkussentjes
- volumeknop
- Aansluitbaar op een afstandsbediening e.d.
Heel voorzichtig sta ik open voor suggesties naar andere typen tot echt 50 €. Maar mijn initiële voorkeur gaat uit naar de gegeven 2.
Frequency Response 18 - 21.000 Hz
Impedance 32 ohms
Sensitivity 122 dB/mW
Sony MDR EX70LP
Frequency Response 6 - 23000 Hz
Impedance 16 ohms
Sensitivity 100 dB/mW
Ik heb een nieuwe nodig, ik had een philips nekbeugel met trekontlasting, helaas is deze dus ook uiteindelijk naar zijn grootje gegaan (de elastieken trekontlasting aan de zijkant ging kapot). Verder heb ik nog Sennheiser MX400 oordopjes, maar de bass-diepte vind ik persoonlijk echt te zwak en bovendien, zij beginnen te kraken.
Ik vind bass heel belangrijk, maar comfort ook zeer zeker.
Het probleem met nekbeugel headsets is dat de draad op een gegeven moment contactbreuken vertoont (op de soldeerpunten) en je soms (errug vaak links) geen geluid meer hoort, wat erg stoort. Maar de comfort is geweldig.
Oordopjes zijn op zich ook heel erg prima, alhoewel de diepte van de bass soms te wensen overlaat (in mijn bescheiden mening) en het membraam kan veel minder hebben dan het geval is bij headsets.
Jullie zien het al, ik kan geen keuze maken tussen deze 2 typen. Deze 2 keuzes komen al van een zoektocht weg op GoT en sites als kieskeurig. Maar toch zou ik aan de audiofielen
Wat ik wil:
- Bass is toch wel belangrijker dan comfort
- Budget tot 50 €
- Duurzaamheid (trekontlasting, goed membraam)
- Als mogelijk, ook een 2,5mm aansluiting voor op mijn IPAQ
Wat niet hoeft:
- extra bijgeleverde oorkussentjes
- volumeknop
- Aansluitbaar op een afstandsbediening e.d.
Heel voorzichtig sta ik open voor suggesties naar andere typen tot echt 50 €. Maar mijn initiële voorkeur gaat uit naar de gegeven 2.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 22:56 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding