Toon posts:

Opstarten xp, muiscursor te zien , verder niets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met windows xp. als ik opstart in veilige modus of gewone modus dan hangt mijn muiscursor en verder gebeurt er niets. Geen inlogscherm te zien of iets dergelijks. De muis is wel gewoon te bewegen.

Via bootable cd's al aantal registerkeys verwijderd. - > geen nut

Heeft er iemand nog een tip hiervoor?

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 19:27
-WinXP Pro of Home?
-eerste installatie, of werkte hij van te voren wel?

Vertel eens wat meer, anders kunnen wij ook niet veel

Verwijderd

Topicstarter
sorry, zal even wat meer omschrijven.

Het is een windows xp pro systeem
het systeem werkte hiervoor wel
is spontaan gebeurd.

Het systeem is niet vanmijzelf, maar heb het vermoeden dat het met de windowsupdates te maken heeft gehad.

Verwijderd

Legale versie? of is het een illegale versie disabled door de update?

Verwijderd

Topicstarter
gewoon legale versie!

• addictive
verder soms andere software geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Jah er zijn wel meerdere softwarepakketten geinstalleerd. Misschien at het zelfs wel met de itouch software van logitech te maken heeft. Ik kan dus alleen windows niet meer inkomen om het netjes te verwijderen.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-04 07:53

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

offtopic:
Totaal NOFI tegen jou hoor, maar ik wil toch even zeggen dat er niemand op GoT is die zegt dat zijn windows illegaal is. We weten allemaal net zo goed dat het illegaal windows gebruik best hoog ligt en onder de tweakers hier is het gebruik misschien nog wel hoger dan gemiddeld.

Niet dat ik jou daarvan beschuldig, maar ik vind het gewoon wel grappig :D

/offtopic

Kan je met een recovery cd windows niet repareren en opstarten?

[ Voor 7% gewijzigd door Hann1BaL op 11-06-2004 10:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
//offtopic
jah! het leuke is in dit geval dat het wel echt zo is! Het systeem is niet van mijzelf dus vandaar dat het wel een echte licentie is. :P Het is namelijk een officieel gekocht systeem.
//offtopic

systeemherstel werkt ook niet

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 17:34
Hann1BaL schreef op 11 juni 2004 @ 10:10:
[...]

offtopic:
Totaal NOFI tegen jou hoor, maar ik wil toch even zeggen dat er niemand op GoT is die zegt dat zijn windows illegaal is. We weten allemaal net zo goed dat het illegaal windows gebruik best hoog ligt en onder de tweakers hier is het gebruik misschien nog wel hoger dan gemiddeld.

Niet dat ik jou daarvan beschuldig, maar ik vind het gewoon wel grappig :D

/offtopic

Kan je met een recovery cd windows niet repareren en opstarten?
Daarnaast maakt het ook nog eens helemaal niks uit. Een illegale versie doet het net zo goed als een legale.... aangezien het gewoon dezelfde software is.

• ---RRR---
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
Laatst werkende configuratie ook niet?

[ Voor 43% gewijzigd door ---RRR--- op 11-06-2004 10:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
neej zelfs die werkt niet. Ik kan met de windows versie die nu geinstalleerd staat dus in principe helemaal niets. Met windows PE kan ik wel in het systeem komen om eventueel aanpassingen door te voeren.

• addictive
Schmoove schreef op 11 juni 2004 @ 10:22:
[...]

Daarnaast maakt het ook nog eens helemaal niks uit. Een illegale versie doet het net zo goed als een legale.... aangezien het gewoon dezelfde software is.
offtopic:
software :X Een besturingsysteem mag je volgens mij niet als 'software' benoemen.

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Hardware misschien erg veranderd sinds laatste reboot ?

Verwijderd

Topicstarter
Neej er is helemaal geen hardware verandert sinds de crash.

/offtopic
Dan noemen we het OS :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 10:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik vrees dat het een re-install wordt, aangezien er teveel aanknopingspunten zijn voor dit probleem en dat het erg vaag blijft allemaal.

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Al eens geprobeerd om een checkdisk uit te voeren vanaf de recovery console?
Daar kun je komen door te booten vanaf de Windows XP CD-ROM en dan de 'R' van Recovery in te tikken.

Daarna de checkdisk tool opstarten.

| Specs Aurora24 | My music |

Verwijderd

Topicstarter
is al geprobeerd. Complete schijf ook op oppervlakte gecontroleerd, hier zijn ook geen bad blocks gevonden1

Verwijderd

Probeer anders in de Recovery Console een backup van je register terug te zetten. Dan ben je alleen wel een hoop van je instellingen/software kwijt.

Verwijderd

probeer eens vanaf de recovery console
fixboot
fixmbr

Als dat niet help eens kijken (weer via recovery console) met LISTSVR of de services wel lopen voor de IDE drivers?

Onder W2K heb ik wel eens problemen kunnen oplossen door gewoon voor install te kiezen en na het licensie screen voor R (repair) te kiezen. De bestaande installatie wordt dan niet overschreven , maar Windows wordt wel opnieuw geinstalleerd zonder d euser files te overschrijven)

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 11:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik al geprobeerd, maar het heeft geen zin om dit uit te voeren.

Ik ga het systeem gewoon opnieuw installeren, want er blijven weinig opties open staan.

Bedankt in ieder geval!
Pagina: 1