Mijn probleem:
Telkens ik iets wil opnemen via de Line in van mijn geluidskaart, wordt het slecht opgenomen.
Met andere woorden, als ik het opnieuw afspeel hoor ik tussen de opname scherpe en storende geluiden.
Tijdens het opnemen, klinkt alles normaal.
Ik neem op in Cool edit Pro , 44100 16 bit.
Ik heb
- Aan mijn line in hangt een mengpaneel, maar als ik dit vervang door een minidisc, blijft deze storing zich voordoen.
- andere kabels geprobeerd
- mijn geluidinstelligen staan juist, alleen Line in staat open dus, storing van mic kan het niet zijn.
- andere geluidskaart geprobeerd
Het betreft een AMD K6 met 352 Ram, Win98, geluidskaart is van soundblaster(model weet ik niet onmiddelijk, maar aangezien het probleem met
een andere geluidskaart niet is opgelost, maakt dit niet zoveel uit)
Vraag
- Kan de traagheid van een processor deze storing veroorzaken ?
- Kan de traagheid van een harde schijf deze stroing veroorzaken ?
- Andere mogelijkheden....
Verkeerd forum? Kickme..
Telkens ik iets wil opnemen via de Line in van mijn geluidskaart, wordt het slecht opgenomen.
Met andere woorden, als ik het opnieuw afspeel hoor ik tussen de opname scherpe en storende geluiden.
Tijdens het opnemen, klinkt alles normaal.
Ik neem op in Cool edit Pro , 44100 16 bit.
Ik heb
- Aan mijn line in hangt een mengpaneel, maar als ik dit vervang door een minidisc, blijft deze storing zich voordoen.
- andere kabels geprobeerd
- mijn geluidinstelligen staan juist, alleen Line in staat open dus, storing van mic kan het niet zijn.
- andere geluidskaart geprobeerd
Het betreft een AMD K6 met 352 Ram, Win98, geluidskaart is van soundblaster(model weet ik niet onmiddelijk, maar aangezien het probleem met
een andere geluidskaart niet is opgelost, maakt dit niet zoveel uit)
Vraag
- Kan de traagheid van een processor deze storing veroorzaken ?
- Kan de traagheid van een harde schijf deze stroing veroorzaken ?
- Andere mogelijkheden....
Verkeerd forum? Kickme..