Toon posts:

[2000] extention doc via intranet werkt niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel is eigenlijk te lang om het probleem uit te leggen, dus hieronder staat de rest ;)

Als er *.doc documenten worden geopend via intranet komt er een kruisje te staan in leeg IE venster. (andere pc's in netwerk kunnen wel openen normaal, alleen deze pc heeft het probleem maakt niet uit onder welke acoount local of netwerk) Op de pc staat Open Office 1.1.1 en Microsoft Office 2000.
Die programma's doen het beide prima, file extentions in maptopties zijn goed gekoppeld. Alle MS Office files worden geopend met O.O.o. *.xls werkt wel vanaf intranet 8)7 alleen *.doc niet.

Heb al volgende geprobeert:
-gezocht op GoT en google en support MS. :/
-Open Office herinstalleerd.
-win updates gedaan.
-enkele dll's opnieuw geregistreerd (urlmon.dll, mshtml.dll, actxprxy.dll, oleaut32.dll, shell32.dll, shdocvw.dll)
-extensions van MS Office opnieuw gekoppeld aan Open Office.

En de *.doc van intranet wordt geopend binnen een nieuw IE venster. Deze Computer - Extra - Maptopties - Bestandstypen, DOC - geavanceerd, en dan 'open' selecteren en dan staat de optie 'openen in nieuw venster' grijs.

Dus weet iemand van dit probleem de oplossing? _/-\o_

Operating System is win 2000 + service pack 4 met alle updates.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten :)

Verder - als je dubbelklikt op dat kruisje, krijg je dan nog een specifieke foutmelding? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op 11 juni 2004 @ 10:07:
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat - probeer hier ook zelf op te letten :)

Verder - als je dubbelklikt op dat kruisje, krijg je dan nog een specifieke foutmelding? :)
Alleen een wit scherm met een rood kruisje linksboven, geen extra scherm met error/foutmedling :|

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
File > Preferences > File types > New

Geef hier de extensie of het mime type aan (doc) en kies de actie die uitgevoerd moet worden zodra je een DOC file opent. :)
Owh dat is overigens wel met Opera, maar dat lijkt me geen bezwaar aangezien ook jij nu problemen met IE hebt.

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
DataBeest schreef op 11 juni 2004 @ 10:29:
File > Preferences > File types > New

Geef hier de extensie of het mime type aan (doc) en kies de actie die uitgevoerd moet worden zodra je een DOC file opent. :)
Owh dat is overigens wel met Opera, maar dat lijkt me geen bezwaar aangezien ook jij nu problemen met IE hebt.
Sorry ik vat hem niet helemaal |:( Je bedoelt via maptopties > bestandstypes > (DOC) > geavanceerd > selecteer 'open' > bewerken ?? :P
Er kan ook nog voor DDE gebruiken gekozen worden, wat doet dit precies?

Verwijderd

Topicstarter
Bij setup.exe van open office kan ik kiezen voor Repareren , Verwijderen en nog Modificeren, maar deze laatste is grijs dus kan ik niet kiezen :|
Deze wil ik graag proberen voor ActiveX te installeren deze ontbreekt waarschijnlijk. Maar is er nog een andere weg om ActiveX te installeren??

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu via Extra - InternetOpties - Beveiliging - Lokaal intranet - aangepast niveau alle 5 bovenste ActiveX plugins ingeschakelt. Werkte niet :/
Ligt het aan IE 6.0 zelf?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat zie je als je de source opvraagt van die pagina? En wat staat er bij de eigenschappen van de pagina? Wordt het .doc bestand wel goed van de server geladen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1