Toon posts:

Nieuwe Nintendo Nexus?

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.futurebytes.ch/content/article/1044658801.php

Afbeeldingslocatie: http://www.futurebytes.ch/images/news/nintendo_nexus_large.jpg

Mijn duits is de volkome prut en kan er nog boe of bah van maken enige wat ik wel snap is dat het bericht al een tijdje oud is en dat in de search er niks over te vinden is.... althans het woord nexus wel maar de combo niet..

ziet er wel lache uit.. nu maar hopen dat ze er verstandig aan doen geen mini dvdtjes te gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is een heel oude fake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:30
ze doen er juist wel verstandig aan mini dvdtjes te gebruiken. Anders wordt alles gekopieerd, zoals bij de Xbox en PS2. Voor mensen die graag kopieren wel jammer, maar voor alle anderen niet.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een goede fake ,want ik zou hem met deze vormgeving zo voor mijn vriendin kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maverick schreef op 10 juni 2004 @ 23:15:
ze doen er juist wel verstandig aan mini dvdtjes te gebruiken. Anders wordt alles gekopieerd, zoals bij de Xbox en PS2. Voor mensen die graag kopieren wel jammer, maar voor alle anderen niet.
Hoe gek het ook klinkt maar copy's kunnen maken maakt een game console tot een hit ....
Sony heeft het zelfs express gedaan dat je de playstation 1 met en druk een copy kon afspelen..

maar goed in ieder geval fake of niet.. ding ziet er wel leuk uit. Vrolijk in iedergeval zoals het bij nintendo hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-10 11:17
LOL FAKE!!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist je dat je hier niet in de HK zit?

Verder zie ik het nut van dit topic niet zo in. Het is een vrij oud verschijnsel (zie de datum van het artikel waar je naar linkt) en een echt vernieuwde discussie zal hier wel niet uit ontstaan ben ik bang :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.