Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Leest ie de grote van de bestanden misschien onjuist in, verder vind ik je vraag maar wazig
alternativ
En waar lees jij deze cijfers af? Ergo; die cijfers kloppen niet.
ik denk dat de cijfers verdubbeld waren misschien omdat ik via 2 verbindingen ga of zo, via de adsl verbinding en via de wan-miniport...
De cijfers die ik noemde waren van winbar, toen ik later nog eens keek waren de cijfers via de bestandsoverdracht met pc anywhere wel normaal.. sorrie voor mijn vraag...
De cijfers die ik noemde waren van winbar, toen ik later nog eens keek waren de cijfers via de bestandsoverdracht met pc anywhere wel normaal.. sorrie voor mijn vraag...
Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb
Als ik het goed leest download de TS een bestand op de server vanaf die server. Dus over localhost ?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
1 ik connect vanaf mijn client B via wan naar een server: A
2 ik connect vanaf B via A naar een pcanywhere client C in het netwerk achter A
3 ik download een bestand vanaf C naar B via A
Duidelijk? wellicht dat winbar hierdoor de draad kwijt raakte
2 ik connect vanaf B via A naar een pcanywhere client C in het netwerk achter A
3 ik download een bestand vanaf C naar B via A
Duidelijk? wellicht dat winbar hierdoor de draad kwijt raakte
Pagina: 1