Gister was ik TFC(die van Half-life dus) aan het spelen en toen zag ik engineer die met maar 1 keer bouwen een level 3 sentry gun neerzette. Heb ik dit goed gezien, met andere woorden bestaan dit soort cheats, of heb ik het me verbeeld? Niet dat ik er gebruik van zou willen maken, ik ben tegen cheats, maar zoiets had ik nog nooit gezien.
kan denk ik wel maar weet niet zeker ik zelf heb veel last van onzichtbare doktors in TFC.voor al op de gamepoint server en wat ik ook wel eens mee maak is dat je iemand met de vlag naar beneden ziet springen en in 1 keer weg zijn.en dat heeft niks met lag temaken.maar ja je blijft er altijd wel last van houden van die etters die cheaten:(om dat ze niet op een normaale manier kunnen winnen.
dit fenomeen wordt ook wel conjumpen genoemdOp vrijdag 22 december 2000 12:23 schreef meat106 het volgende:
kan denk ik wel maar weet niet zeker ik zelf heb veel last van onzichtbare doktors in TFC.voor al op de gamepoint server en wat ik ook wel eens mee maak is dat je iemand met de vlag naar beneden ziet springen en in 1 keer weg zijn.en dat heeft niks met lag temaken.maar ja je blijft er altijd wel last van houden van die etters die cheaten:(om dat ze niet op een normaale manier kunnen winnen.
zijn niet veel cheats voor TFC, enkel een paar exploids, maar de scene is zodanig veranderd de laatste tijd, dat ik niet meer in clan verband speel, alleen af en toe op FFA , maar das ook zo lamne geworden de laatste tijd dat ik eignelijk ben overgestapt op UT en nu vol spanning wach top tribes 2 en TF2
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
er zijn wel wat cheats voor TFC sommige knoeien met de scripts zo kan een soldier 6 x sneller zijn dan een scout of kun je al je ammo binnen 1 keer op iemand afschieten en zo zullen er nog wel meer zijn ik speel ook veel op GP en ik gebruik ook veel concjump en inderdaad dan krijg je soms dat er iemand gaat zeiken dat je cheat of dat je een aimbot hebt maar als er iemand cheat dan merk je het wel
wat is conjumpen precies en is een cheat of is het iets wat je gewoon kan gebruiken.en hoe doe je dat.het is voor mij al weer een tijd geleden dat ik TFC speel op gamepoint heb tegenwoordig kabel dus speel veel meer dan in het beging toen TFC uit kwam.in het beging van TFC had je minder last van cheaters dan nu het geval is.
Argh dit is ZO vervelend, NEWBIES die het spel niet snappen en dan anderen cheaters gaan noemen |:(|:(Op vrijdag 22 december 2000 12:23 schreef meat106 het volgende:
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik snap wel hoe het spel gespeelt moet woorden.ik begrijp uit wat jij zeg dat ik het spel niet begrijp om dat ik niet cheat.jij wel zeker want jij begrijpt het spel natuurlijke 100%:)Op vrijdag 22 december 2000 18:24 schreef D³ het volgende:
[..]
Argh dit is ZO vervelend, NEWBIES die het spel niet snappen en dan anderen cheaters gaan noemen |:(|:(
concjumpen is door middel van de congrenade van ed scout en medic heel snel heel ver komen
zoals je merkt van een conc grenade verplaats hij ligt, al sje dit goed gebruikt kan de scout of medic hiermee heel snel zichzelf verplaatsen, kewstie van timen en oefenen
zoals je merkt van een conc grenade verplaats hij ligt, al sje dit goed gebruikt kan de scout of medic hiermee heel snel zichzelf verplaatsen, kewstie van timen en oefenen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
dank je dit wou ik weten.heb er niet zo op gelet hoe ze dat deden maar als je heletijd door een ontzichtbare dokter woord besmet dan krijg je nog wel eens de pest de in.als je dan dat ziet denk je daar heb je de weer 1.en dat is een foute gedachte niet iedereen speelt vals en ik laat ook mijn avond er niet door verpesten.>:)Op vrijdag 22 december 2000 18:52 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
concjumpen is door middel van de congrenade van ed scout en medic heel snel heel ver komen
Verwijderd
Mensen die niet weten wat een concjump is... bunnyhoppen kan helaas niet meer voor het geval dat je het wilt gaan leren *looooooooool*
OuweOp zondag 07 oktober 2001 10:40 schreef TFaLCoN het volgende:
Mensen die niet weten wat een concjump is... bunnyhoppen kan helaas niet meer voor het geval dat je het wilt gaan leren *looooooooool*
volgens mij kon hij geen ouwere topic vindenOp zondag 07 oktober 2001 23:00 schreef Shade het volgende:
[..]
Ouwe
maar concen gaat wel anders dan toen in dec 2000
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
Pagina: 1