Toon posts:

THX trailers

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yow ik heb me vandaag een audigy2 en een logitech z-680 aangeschaft.

Nu als ze de speakertjes brengen ga ik ze natuurlijk uitgebreid testen.

Nu weet iemand waar ik mss de officiële thx-trailers kan downen.

Het liefst van al degene die je op dvd's terugvind.

Greetz mo6

8)

Verwijderd

Ik ben ook wel benieuwd naar deze links..
Hier iig alvast eentje;

Zijn wel flinke bestanden!

[ Voor 25% gewijzigd door Remy op 11-06-2004 15:39 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[google=thx trailers]
:?

Met andere woorden, heb je zelf al gezocht? :?

EDIT:
http://www.thx.com/trailers/
Lijkt mij dé site die je zoekt... ;)

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 10-06-2004 20:40 ]

Verwijderd

maar ik denk eerder dat die thx geluid wil testen

wmv ondersteund niet echt THX :D

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-08 13:56
GJ-tje schreef op 10 juni 2004 @ 20:39:
[google=thx trailers]
:?

Met andere woorden, heb je zelf al gezocht? :?

EDIT:
http://www.thx.com/trailers/
Lijkt mij dé site die je zoekt... ;)
Als je ff goed kijkt, zie je dat het .wmv bestanden zijn. Niet echt lekker om te testen dus. Je moet .vob files hebben. (EDIT:zie spatje :P)
Ik heb me ook de t*ring gezocht naar THX-trailers, maar óf de links op de verschillende sites waren dood, óf het waren geen .vob bestanden :( .
Dolby daarenten was wel makkelijk te vinden, maar de THX trailers schijnen mooier/leuker te zijn. Dus ik zou eigenlijk ook wel een linkje willen hebben :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dude86 op 10-06-2004 20:47 ]

Verwijderd

D'r zijn ook DVD's te koop met dit soort trailers.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 20:45 ]

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Als je echt je woofer eens goed wilt testen download dan het liedje: Chemical Brothers - Bass Test. Die gaat erg laag, dus de bassen donderen letterlijk door de buurt :D.

Verwijderd

Waar hebben jullie het over? THX geluid wie kan mij uitleggen wat dat precies inhoud?

Als je het frequentiebereik of spl testen van je set kijk dan naar dvd's met extreem geluid zoals U-571, The haunting, The matrix II, etc.

THX geluid bestaat niet. THX is een lijst met normen waaraan de weergave apparatuur moet voldoen. Ik geloof dat hele frequentiebereik op 105dB maxspl op de luisterplek moet weergegeven kunnen worden. Dat sommige films de THX stempel gebruiken zal niks meer zeggen dan dat de film het best klinkt op een thx gecertificeerd systeem.

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Als je eens wat verder kijk bij die google link kom je op een franse site met vob-bestanden

[ Voor 19% gewijzigd door Remy op 11-06-2004 15:39 ]

Verwijderd

Yep, en daar staat weer een link naar het forum, waar vermeld staat dat de officiële THX trailers verwijderd zijn op verzoek van THX®. Er zit namelijk auteursrecht op, en THX is achter alle websites aan gegaan die hun trailers aanbieden. Daardoor zijn er nu geen meer te vinden :(

Dolby Digital en DTS trailers zijn uiteraard wel te downloaden van bovenstaande sites.

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-08 13:56
grolo2010 schreef op 10 juni 2004 @ 21:52:
Als je eens wat verder kijk bij die google link kom je op een franse site met vob-bestanden
http://www.cinenow.com/fr/vobtrailer.php3
Als je eens wat verder kijkt bij dit draadje zie je dat die link al gegeven is :P . En het zijn Dolby trailers en geen THX-trailers.
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:32:
... THX geluid bestaat niet ...
THX-geluid is idd niet een 'soort' geluid, maar de trailers zijn gewoon erug mooi om de horen (en te zien).

[ Voor 16% gewijzigd door Dude86 op 10-06-2004 23:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Idd

De laatste nieuwe met die bliksem pint je gewoon vast in een zetel.

Het geeft zo'n machtig gevoel :)

En WIJ KICKEN DAAROP !!!! 8)

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:05
Welke laatste met die bliksem (naam ofzo?)? Inderdaad gave filmpjes. Ik vroeg me af of ergens van die standaard bioscoop filmpjes zijn te downloaden die je altijd voor de film ziet, roken in de foyer, bioscoopbon enz.

Verwijderd

Warez urls weg

Succes! En ja, ze zijn mooi :) Heb zelf ook de Audigy 2 met een Z680 en m'n ouders zijn daar minder blij mee...ik des te meer >:)

[ Voor 50% gewijzigd door Remy op 11-06-2004 10:01 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit gaat over copyrighted materiaal, en de GoT-policy is daar vrij duidelijk in: daar doen we niet aan. Dicht dus.

Zie ook: Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #copyright
Licentie of copyright schendingen.

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.
....
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud.
....

Ongewenste zaken die hier niet genoemd worden zijn te allen tijden ter beoordeling van de crew en die beoordeling is bindend.
...

Copyrighted MP3s, DivX'jes en dergelijke:
Hoewel het bestandsformaat legaal is, is de inhoud van zulke bestanden lang niet altijd vrij van copyrights. Het vragen naar of het aanbieden van beeld-, of geluidsmateriaal waarvan de inhoud niet rechtenvrij is, op welke manier dan ook, is niet toegestaan op het forum. Subtitles vallen hier overigens ook onder.

[ Voor 84% gewijzigd door Remy op 11-06-2004 10:00 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.