Wanneer ik bij eigenschappen van mijn videokaart kijk, dan zie ik AGP4X staan maar soms als ik reboot , dan staat er bij eigenschappen weer AGP2X, weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?Ik weet dat het verschil tussen AGP2X en AGP4X niet zo heel groot is maar ik wil toch weten hoe dat komt.
Ik heb al in mijn bios load default settings geprobeerd en dat hielp wel , maar de volgende keer dat hij ging opstarten stond hij weer op AGP 2X , dus oftwewel, soms staat hij op AGP 4X en soms op AGP 2X.
Ook heb ik een Sweex Cardreader aangesloten op een USB port, en als ik soms mijn pc opstart, gaat dat ding dus uit. en zie ik dus vervolgens bij deze computer de verschillende stations ook niet meer van de cardreader.
Mijn specs zijn :
Amd Athlon XP 2800+
256 MB DDR 333mhz
Asrock K7S8X R3.0
Lite-On cd-rom
Lite-on Brander
Onboard geluidskaart
300W voeding
Geforce 4 Ti 4200 64 MB DDR
één Cold Cathode Light
één fan aan de zijkant
Windows XP Professional
Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes,
Ik heb al in mijn bios load default settings geprobeerd en dat hielp wel , maar de volgende keer dat hij ging opstarten stond hij weer op AGP 2X , dus oftwewel, soms staat hij op AGP 4X en soms op AGP 2X.
Ook heb ik een Sweex Cardreader aangesloten op een USB port, en als ik soms mijn pc opstart, gaat dat ding dus uit. en zie ik dus vervolgens bij deze computer de verschillende stations ook niet meer van de cardreader.
Mijn specs zijn :
Amd Athlon XP 2800+
256 MB DDR 333mhz
Asrock K7S8X R3.0
Lite-On cd-rom
Lite-on Brander
Onboard geluidskaart
300W voeding
Geforce 4 Ti 4200 64 MB DDR
één Cold Cathode Light
één fan aan de zijkant
Windows XP Professional