Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Hmmmz, alhoewel de toonzetting mede door het door het gebruik van 'windhoos' wel flamerig overkomt, heeft hij wel een punt imho. Veel MS progsels hebben de naam bloatware te zijn.
* botoo heeft hier een dubbel gevoel over, en ziet graag de discussie tegemoet, waarbij ik initieel graag de 'windhoos' ff buiten beschouwing laat zodat de inhoud beoordeeld kan worden, dan trekken we er onderaan de streep wel een puntje af.
* botoo heeft hier een dubbel gevoel over, en ziet graag de discussie tegemoet, waarbij ik initieel graag de 'windhoos' ff buiten beschouwing laat zodat de inhoud beoordeeld kan worden, dan trekken we er onderaan de streep wel een puntje af.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Het mag duidelijk zijn dat hij erop doelt dat linux superieur is aan Windows, alleen zijn de systeemeisen van games voor zover ik weet quasi even hoog bij linux als bij windowsHet is toch belachelijk dat je voor een spelletje onder windhoos tegenwoordig een processor snelheid nodig hebt van boven de 2 GHz?
Dit is alleen nodig omdat je (a) waardeloze programmeurs laat programmeren en (b) er een
of ander gigantisch traag, beperkend, bolstaand van features, animaties, tierelanteintjes, meuk en andere rotzooi OS
Bovendien geloof ik niet echt in het "bij ms/id software/ea games/whatever hebben ze waardeloze programmeurs"; dat er soms om economische redenen hacks gebeuren ipv tweaks (dus iets quick 'n dirty in elkaar zetten alhoewel het netter en performanter zou kunnen) tot daar aan toe, maar programmeren kunnen ze daar mi wel zeker
wat vb ermee te maken heeft snap ik al helemaal niet, bovendien kun je met vb even goed als brak programmeren, net zoals je dat met java of c++ kunt (en dat kan ik uit de praktijk bewijzen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Die conclusie lees ik er niet in, ik lees wel dat door brak proggen de systeemeisen (te ver) omhoog gaan.Yoeri schreef op 10 juni 2004 @ 20:41:
Het mag duidelijk zijn dat hij erop doelt dat linux superieur is aan Windows . . .
Eensch, maar je weet waarschijnlijk net zog goed als iedereen dat slecht werk veel meer opvalt en ook langer bij de mensen blijft hangen dan goed werk. Goed werk word als vanzelfsprekend beschouwd (imo terecht, want je moet er immers ook voor betalen) dus dat vals domweg minder op.Bovendien geloof ik niet echt in het "bij ms/id software/ea games/whatever hebben ze waardeloze programmeurs"; dat er soms om economische redenen hacks gebeuren ipv tweaks (dus iets quick 'n dirty in elkaar zetten alhoewel het netter en performanter zou kunnen) tot daar aan toe, maar programmeren kunnen ze daar mi wel zeker
In dat geval weet je beter dan ik dat vb minder know-how vereist om 'iets te doen' dan de andere talen waardoor het waarschijnlijk een grotere schare 'knoeimaarraak' programmeurs kent?wat vb ermee te maken heeft snap ik al helemaal niet, bovendien kun je met vb even goed als brak programmeren, net zoals je dat met java of c++ kunt (en dat kan ik uit de praktijk bewijzen)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik vind
ondanks dat die een aardig discussie punt heeft (of een os een kale basis moet zijn of een "totaal" oplossing) vind ik door de trollen hierboven genoemd dat deze richting de kelders mag gaan
best een vlinke trol naar alle vb progameurs toeDoordat VB ontwikkeld is, kan elke halve zool programmeren. Gevolg is dat je waardeloze software krijgt, die je alleen maar kan gebruiken door een sneller systeem er onder te schuiven.
alweer een een trol en een argument die kant nog wal raakt als je het hebt over benodigde proccessor kracht hebt van spelletjes hebt.Dit is alleen nodig omdat je (a) waardeloze programmeurs laat programmeren en (b) er een
of ander gigantisch traag, beperkend, bolstaand van features, animaties, tierelanteintjes, meuk en andere rotzooi OS.
ondanks dat die een aardig discussie punt heeft (of een os een kale basis moet zijn of een "totaal" oplossing) vind ik door de trollen hierboven genoemd dat deze richting de kelders mag gaan
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.