Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tom Tom 3 Upgrade; installatie kapt ermee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee luitjes,

Toch maar de upgrade naar Tom Tom 3 gekocht. Tijdens de installatie (kopieren van de setup bestanden) geeft tom tom de melding 'unknown device archtecture!'. De installatie van tom tom 2 verliep wel naar behoren. Iemand een idee?

PocketOS Windows PocketPC 2003
ComputerOS XP
PDA HP iPAQ 2210
ActiveSync versie 3.7.1.

Alle software is legaal. 'k Heb op google gezocht en uitvoerig op de tom tom site. Van beide werd ik niets wijzer. Iemand een idee?

W.

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

Ik doe maar even een grote gok, aangezien ik geen verstand heb van PDA's e.d.
Die foutmelding zegt dus kortgezegd dat ie de architectuur van het apparaat niet kent, zijn er misschien versies voor verschillende platformen verkrijgbaar en heb jij net de verkeerde te pakken?

• badFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 21:41

badFISH

Design & Decision Support

Misschien kun je ook eens kijken op http://www.pocketpc-club.nl/
Hier zijn meerdere mensen geregistreerd die een pda hebben en problemen hebben met tomtom.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Misschien een hele stomme vraag, maar heb je wel de TomTom voor PPC gekocht? Anders moet je de Support afdeling van TomTom bellen, ze helpen je zeker op weg (ik bedoel je hebt er voor betaald, gewoon misbruiken die helpdesk! :))

offtopic:
badFISH, ik denk niet dat athlonkmf blij zal zijn met jou ;) PocketPCs en verwijzingen naar andere sites

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

Op google heb ik een paar tips kunnen vinden die je wellicht misschien wel verder kunnen helpen:

1. Inloggen als admin onder XP/W2K
2. Je ppc softresetten en je Xp machine ook rebooten

Zo zou hij het moeten doen....succes!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering