fedore linux 2 hangt na swap mounten

Pagina: 1
Acties:

• shriekin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-02 22:06

shriekin

lalalala geld

Topicstarter
Ha mensen ik pas fedora core 2 gekocht en dacht ga hem ff installeren en bekijken. H et installeren ging allemaal goed., nu wilde ik na de installatie rebooten en dan hangt hij ineens helemaal vast. Hij hangt nadat hij de swap partitie heeft gemount en die ook nog OK geeft! Ik heb al parameters veranderd om te kijken of het aan de boot lag maar nix helpt hij blijft hangen op dat punt.

Iemand al meer dat probleem gehad? laat mij het weten en help me eruit!
Alvast bedankt

ik weet niet wat ik beleef,... ik weeff {Bert Visscher}

• DPLuS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

DPLuS

Het zou kunnen dat het probleem juist een stapje verder ligt: dus NA het mounten van de Swapspace...
Ik draai helaas geen Fedora, dus ik weet niet wat 'ie daarna uitvoert, zul je zelf even moeten checken in de bootscripts...

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02 19:59
--stond onzin--

[ Voor 95% gewijzigd door a casema user op 10-06-2004 18:48 ]

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

Verwijderd

Mensen, ik heb samen met shriekin fedora geinstalleerd. het probleem is dat wanneer we opnieuw booten en de loader gewoon zijn gang laten gaan de monitor al na de eerste OK in "out of range" gaat. wanneer we via de regel boot root/(hda0,0) booten komt de monitor na 2 sec. terug en slaat hij bij het instellen van zn swap compleet vast!

ik heb ook mandrake 10.0 geinstalleerd maar hier nix geen problemen.

RAAR???

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:14:
Mensen, ik heb samen met shriekin fedora geinstalleerd. het probleem is dat wanneer we opnieuw booten en de loader gewoon zijn gang laten gaan de monitor al na de eerste OK in "out of range" gaat. wanneer we via de regel boot root/(hda0,0) booten komt de monitor na 2 sec. terug en slaat hij bij het instellen van zn swap compleet vast!

ik heb ook mandrake 10.0 geinstalleerd maar hier nix geen problemen.

RAAR???
Kun je niet met je pijltjes naar boven, naar beneden, naar boven etc doen? Win je namelijk tijd mee :) Je teller begint steeds opnieuw dan.

• shriekin
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-02 22:06

shriekin

lalalala geld

Topicstarter
DPLuS schreef op 10 juni 2004 @ 18:46:
Het zou kunnen dat het probleem juist een stapje verder ligt: dus NA het mounten van de Swapspace...
Ik draai helaas geen Fedora, dus ik weet niet wat 'ie daarna uitvoert, zul je zelf even moeten checken in de bootscripts...
Na de swap gaat hij de mtab en fstab "mounten" het zou ook kunnen dat daar idd de fout in kunnen zitten. Maar daar is handmatig nog nix in gewijzigd

ik weet niet wat ik beleef,... ik weeff {Bert Visscher}

Pagina: 1