ik heb een dvd speler met een coax uitgang voor het DTS geluid en een versterker aparte ingangen voor 5.1 kanaals geluid. Hoe kan ik deze nou het beste aansluiten...
Verwijderd
Niet.
Althans niet zonder een losse decoder. Duidelijker kan ik 't je niet vertellen vrees ik.
Althans niet zonder een losse decoder. Duidelijker kan ik 't je niet vertellen vrees ik.
die zit dus in die versterkerVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 18:35:
Niet.
dan moet je em via coax aansluiten (of optisch) maar als je dat niet hebt is t ook geen decoder;) decoder zet van 1 signaal in 5.1 geluid en kan dat niet als je 5.1 ingang hebt, wat uber haubt vaag is
[This space is for rent]
Verwijderd
Als je hem via de digital output "coax/optisch" op je versterker kunt aansluiten heb je geen 5.1 uit en ingangen nodig voor "DD en DTS", voor SACD en DVD-Audio heb je deze wel weer nodig.
Maar als jouw DVD-Player geen 5.1 output heeft, dan heeft die ook geen ingebouwde decoder. Heeft jouw versterker geen digital in "coax/optisch" dan heeft deze ook geen decoder.
Maar als jouw DVD-Player geen 5.1 output heeft, dan heeft die ook geen ingebouwde decoder. Heeft jouw versterker geen digital in "coax/optisch" dan heeft deze ook geen decoder.
Veel goedkopere DVD's hebben gedecodeerde analoge 5.1 uitgangen erop zitten.
Dit is waarschijnlijk goedkoper dan een DD/DTS versterker kopen met een digitale coax/optische ingang.
Dit is waarschijnlijk goedkoper dan een DD/DTS versterker kopen met een digitale coax/optische ingang.
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Dat is niet op te maken uit de info die je geeft. En met de info die je geeft is verder niets te doen.
Geef je hooguit een kans als je eens wat typenummers neergooit.
Pagina: 1