Outlook Express zonder Windows Messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
ik heb een hele tijd met het probleem gezeten dat als ik outlook starte ik ook automatisch windows messenger starte. dit gebeurde dan wel in de achtergrond omdat ik windows messenger in "Set program access and defaults" had uitgeschakeld. aangezien ik MSN messenger 6.2... gebruik was dit behoorlijk irrie.

het probleem wat ik boven heb beschreven heb ik opgelost door naar "start --> uitvoeren" te gaan en daar "gpedit.msc" in te typen en vanuit daar windows geen permissie meer te geven om windows messenger te draaien. dat was dan ook weer opgelost dacht ik...

het probleem dat ik nu heb is weer zeer irrietant. Elke keer als ik Outlook Express start duurd het iets langer als een minuut tot ik aan de slag kan met OE. De oorzaak heb ik waarschijnlijk al, zo heb ik in mijn OE twee e-mail accounts lopen. 1 hotmail en 2 lycos. nu was mijn gedachtengang dat OE via windows messenger mijn mail voor hotmail ophaald maar deze heeft geen permissie meer om te starten...

ik heb binnen OE al gezocht naar opties voor messenger pluging e.d. maar kom daar niet echt verder mee...

weet iemand hier een oplossing voor? ik ben bij voorbaat al zeer dankbaar _/-\o_

OS: Windows XP Pro met SP1 inc. alle updates en hotfixes

• promo-1
kick!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Heb je Windows Messenger al eens proberen te verwijderen via start -> uitvoeren :
code:
1
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Deze methode staat trouwens ook in Windows Operated Systems - FAQ

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Hier zijn tientallen topics over, probeer zelf eerst eens te zoeken met de 'search'-knop ;)
(Overigens wordt kicken binnen 24 uur niet echt op prijs gesteld hier...)

Rail Away!

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2025
zie http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

Daar staat in een van de eerste regels de oplossing ;)

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:33
Je kunt Windows Messenger van je computer afhalen door het volgende te doen:

Start -> Uitvoeren ->
code:
1

Dit werkt iig goed bij mij :Y)

edit:
Te laat...

[ Voor 8% gewijzigd door ReZ1987 op 10-06-2004 21:26 . Reden: Te laat... ]

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

Verwijderd

Deze regel even ingeven, uitvoeren en je bent van heel je Messenger af.

>:) ----------------------HEEEEEERLIJK-------------------------------- >:)

Verwijderd

Damn, net iets later

Verwijderd

wel allemaal hetzelfde regeltje, dat zit dus wel goed _/-\o_

• promo-1
Heel erg bedankt voor alle reacties. Het is me gelukt door die code in start --> uitvoeren te typen en uit te voeren :Y)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

promo-1: kick ajb je topic niet binnen uur omhoog, je bent niet de enige met een vraag :*

RudeboyNL: je kunt je post aanpassen met de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) ;)

Maar goed, woei opgelost :)

Deze vraag past beter in Software Algemeen aangezien het om semi-losse programma's gaat. Maar ik sluit ipv. het te verplaatsen omdat deze zelfde vraag al vaak is herhaald in en de Software Algemeen: FAQ en de WOS FAQ staat ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.