Ik heb vandaag een Conceptronic TV kaart gekocht(winkel zij dat t een goede was)
Ik thuis, pc stond nog open van gisteravond, HDD ingebouwd
, OK alles en wel, het start op. kan gewoon radio luisteren en TV kijken, maar voor zeer korte tijd
ongeveer een seconde of 20 / 30, dan moet ik het mute en demute gebruiken en dan doet het het weer voor een 20 / 30 seconde. Bij TV kan ik ook maar weinig Nederlandse zenders krijgen(mijn max is 8 geweest), Turkse zender weet ie wel goed te vinden
, ook bij alles is er storing

Dat is de kaart die ik heb gekocht. Kan iemand mij hier helpen??om die stikker staan vakjes, daar staat BG/DK ook bij en die staat aangevinkt
Bij TV modus moet ik eerst kiezen uit Country of TV-system, boekje zegt TV-system, doe ik dat krijg ik een lijstje met meer modussen
-NTSC
-NTSCJ
-PALN
-PALM
-PALBG
-PALDK
-SECAMGB
-SECAMDK
-PAL/SECAM
hier heb ik dus ook geen idee bij welke in nodig heb, bij allemaal heeft het een slecht resultaat met ook vrij veel storing.
Wie heeft ervaring met dit "geval" en weet er een oplossing
bij voorbaat dank
Ik thuis, pc stond nog open van gisteravond, HDD ingebouwd

Dat is de kaart die ik heb gekocht. Kan iemand mij hier helpen??om die stikker staan vakjes, daar staat BG/DK ook bij en die staat aangevinkt
Bij TV modus moet ik eerst kiezen uit Country of TV-system, boekje zegt TV-system, doe ik dat krijg ik een lijstje met meer modussen
-NTSC
-NTSCJ
-PALN
-PALM
-PALBG
-PALDK
-SECAMGB
-SECAMDK
-PAL/SECAM
hier heb ik dus ook geen idee bij welke in nodig heb, bij allemaal heeft het een slecht resultaat met ook vrij veel storing.
Wie heeft ervaring met dit "geval" en weet er een oplossing
bij voorbaat dank