Conceptronic TV kaart problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88088

Topicstarter
Ik heb vandaag een Conceptronic TV kaart gekocht(winkel zij dat t een goede was)
Ik thuis, pc stond nog open van gisteravond, HDD ingebouwd :*) , OK alles en wel, het start op. kan gewoon radio luisteren en TV kijken, maar voor zeer korte tijd :X ongeveer een seconde of 20 / 30, dan moet ik het mute en demute gebruiken en dan doet het het weer voor een 20 / 30 seconde. Bij TV kan ik ook maar weinig Nederlandse zenders krijgen(mijn max is 8 geweest), Turkse zender weet ie wel goed te vinden :? , ook bij alles is er storing
Afbeeldingslocatie: http://www.conceptronic.net/images/prodpics/CTVFMi-la.jpg

Dat is de kaart die ik heb gekocht. Kan iemand mij hier helpen??om die stikker staan vakjes, daar staat BG/DK ook bij en die staat aangevinkt

Bij TV modus moet ik eerst kiezen uit Country of TV-system, boekje zegt TV-system, doe ik dat krijg ik een lijstje met meer modussen
-NTSC
-NTSCJ
-PALN
-PALM
-PALBG
-PALDK
-SECAMGB
-SECAMDK
-PAL/SECAM

hier heb ik dus ook geen idee bij welke in nodig heb, bij allemaal heeft het een slecht resultaat met ook vrij veel storing.

Wie heeft ervaring met dit "geval" en weet er een oplossing

bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je moet iig palBG of palM hebben (dat zijn de belgische en nederlandse standaard iirc).

Hoeveel meter antenne kabel zit er al dan niet versterkt tusen je tvkaart en het punt waar deze binnenkomt? En is je bak ook geaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:02
Toevallig directx 9.0 misschien lost de patch wel die geluidsproblemen op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
toevallig norton systemworks 2003?? Had het zelfde probleem bij mijn pinacle-kaart. Duizenden mensen hadden er last van. Je moet geloof ik de messenger service uitschakelen in norton. MOet je anders even zoeken op de site van de fabrikant of op de site van pinnacle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88088

Topicstarter
Ik heb Norton Internet security, ik ben nu aan t proberen of mijn geluid blijfd door directX9 :), ik heb nu trouwens alleen nog maar zwart wit beeld in PALM, bij alles eigenlijk.

Owja waar zit de messenger service?

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 88088 op 10-06-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Dit is van pinnacle site, dit zou de oplossing kunnen zijn. Instant messenger staat bij opties

Norton AntiVirus 2003 has a new section introduced in the options which is called 'Instant Messenger'. If you have Norton Antivirus 2003 installed then please Disable this by unchecking 'MSN instant messenger' box (which was auto ticked when installed). It has been known to cure the fault with Audio cutting out in PCTV.
This problem generally happens with Windows XP-SP1 and any version of PCTV 5.x driver installed.
Pagina: 1