Memo 866 lage geheugen score

Pagina: 1
Acties:

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 15:17
Gisteren zo'n ding getest, geheugen score was erg laag (225 of zo in sisoft).
Via chipset VT82c691 onduidelijk mobo (Pc chips?), helpen hier nieuwe via drivers?
3dmark zag er ook niet lekker uit (afgebroken dus geen cijfers) zit een tnt2 in
Ga vanmiddag verder kijken, nog niet in de bios geweest.
Systeem is gloednieuw, maar wat te langzaam naar mijn idee
Advies is welkom!!
Gr. j.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
altijd lachen met pcchips. het is een wonderbaarlijk merk. ik heb al verschillende van die bordjes gehad die opeens zomaar niet wilden booten en gewoon helemaal niks meer deden. pcchips is dan ook het goedkoopste wat er is. als iemand iets weet wat nog goedkoper is dan moet ie het even zeggen. mijn ervaring: als het draait gaat het wel lekker, verder niet aankomen, en zeker niet over klagen want wees blij DAT ie draait.

• jahako
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-08 15:17
Je hebt gelijk, snap nog steeds niet dat Memo zulke mobo's gebruikt(pc prive 100+ pc's), maar het moest natuurlijk goedkoop.
Heb de mem timing nu op fast gezet, zit in sisoft zo'n 20 mb onder een p500, stond op 10ns, agp ook op fast, en nog wat kleine dingen.
3dmark is 2200 met een tnt2 m64, genoeg volgens mij.
Pc is gelukkig niet van mij anders had ik hem door steeds verder te tweaken waarschijnlijk omzeep geholpen.
j.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Bij memo werken ook de grootste losers die ik ooit ben tegen gekomen... Hier in Groningen dan... naja een ding scheelt, ze zijn hier weg....

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Snap niet dat men niet direct naar Mycom gaat. Prima winkel met prima service en prima producten.

Of als je niet al te duur wilt zijn en toch redelijk goede PC's wilt hebben (voor thuisgebruik.. niet tweaken of gamen).. kijk es naar Dell. Op mijn werk nooit problemen met Dell servers of workstations en echt heel duur zijn ze ook niet (je neemt direct af van Dell zelf).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)