gezocht: goede en lichte laptop

Pagina: 1
Acties:

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
beste mensen, misschien kan iemand mij helpen,

ik zoek een laptop met best veel eisen

- laptop moet zo licht mogelijk zijn (zeer belangrijk)
- moet snel zijn (min. 2.4 Ghz)
- goede 3D kaart
- veel geheugen ( min. 512 Mb)
- grote harde schijf
- draadloze netwerkkaart
- helder scherm (grote kijkhoek)
- cardreader (minder belangrijk)
- DVD brander (minder belangrijk)

alvat bedankt voor de hulp

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

trigger808, welkom op GoT.

Wist je al dat er hier van je geacht wordt dat je zelf eerst even gaat zoeken voordat je dat van ons vraagt? Je vraagt nu namelijk of wij willen zoeken voor jou welke laptop aan JOUW eisen voldoet. Er zijn genoeg websites waar laptops onder de loep worden genomen, daar kun je denk ik genoeg informatie vinden over welke laptop voor jou interessant is.

Succes!

[ Voor 18% gewijzigd door Godjira op 10-06-2004 17:02 ]

Profile

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
dat weet ik,

maar ik heb al een hele tijd gezocht en ik hoop eigenlijk op iemand die al zo'n laptop heeft en er helemaal tevreden is. want hoe weet ik nou of een beeldscherm een grote kijkhoek heeft??

[ Voor 4% gewijzigd door trigger808 op 10-06-2004 17:05 ]

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-12-2025

Godjira

To infinity and beyond!

trigger808 schreef op 10 juni 2004 @ 17:05:
dat weet ik,

maar ik heb al een hele tijd gezocht en ik hoop eigenlijk op iemand die al zo'n laptop heeft en er helemaal tevreden is. want hoe weet ik nou of een beeldscherm een grote kijkhoek heeft??
Dan had je dat moeten posten in je startpost, want anders krijg je 100% zeker een slotje aan het topic. Zelf ben ik niet echt thuis in Laptops, maar wellicht kun je even bij een pc winkel langs. Er zijn ook een aantal zaken die met jou een laptop kunnen samenstellen (Paradigit bijvoorbeeld). Voor zover ik bekend ben heeft bijvoorbeeld ASUS erg goede laptops, maar dat is naar horen en zeggen.

Profile

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
de meeste heben tegenwoordig een goede kijkhoek hoor :)
en verder, ik denk dat een apple goed aansluit bij je eisen :)
licht (vanaf 2.2kg) en snel. 3d weet ik niet. wat ik heb gezien goede schermen (beter dan de meeste pc's (edit: bedoel dus x86 laptops) :9~) en ze zijn er met dvd fikkers :) wifi is standaard

[ Voor 7% gewijzigd door Punksmurf op 10-06-2004 18:26 ]

met een hamer past alles

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-01 15:39

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Wat versta jij onder een grote kijkhoek? 20 graden of 120?

Waarom moet je een 2.4 Ghz processor, een 2.4 Ghz Celeron is meestal langzamer dan een een Centrino met heel veel minder megahertz.

Je eisen zijn ook tegenstrijdig. Je wilt van alles veel en groot, waardoor je dus ook weer ene grote batterij nodig hebt en dan moet het ook nog eens licht zijn...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Punksmurf schreef op 10 juni 2004 @ 17:16:
de meeste heben tegenwoordig een goede kijkhoek hoor :)
en verder, ik denk dat een apple goed aansluit bij je eisen :)
licht (vanaf 2.2kg) en snel. 3d weet ik niet. wat ik heb gezien goede schermen (beter dan de meeste pc's :9~) en ze zijn er met dvd fikkers :) wifi is standaard
2.4 GHz Apple notebook? :o

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
nee, maar qua prestaties doet dat er niet onder hoor :?

met een hamer past alles

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

nou, een asus s5200 met een centrino chipset voldoet bijna helemaal aan je eisen. Zoek dit topic even op, en lees het na. Combineer dit met het grote centrino topic, en je bent helemaal bij.

:)

ping 127.212.23.124

Pagina: 1