Toon posts:

wat moet ik betalen (prijs op afleverdatum?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen,

ik heb afgelopen maandag bij progress te hengelo een canon A60 besteld voor 156 euro. Progress heeft nu op zijn site staan dat hij 152,80 is.

wat is nu gebruikelijk, stel dat hij op de dag dat hij aan mij geleverd wordt,ik haal hem bij hun showroom op, en de camera kost op dat moment 145 euro, kan ik hem dan ook krijgen voor 145 euro of moet ik de prijs betalen die op de dag dat ik hem besteld heb geldt.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 15:53

Acid_Burn

uhuh

Stel je hebt em besteld en hij is 145 euro.. Als hij geleverd wordt is ie 152,50.. wat betaal je dan? Als ze met dagprijzen werken denk ik dat je de prijs betaald die stond op de dag van verzending.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:23
volgens mij betaal je gewoon de prijs die geldt op het moment van het aangaan van de koopovereenkomst, de prijs die geldt bij bestelling dus...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

Sick Nick

Drop the top!

Je moet gewoon de prijs betalen die op de overeenkomst staat, als ie op dat moment 156 is moet je dat ook gewoon betalen. Er zijn dacht ik wel wat uitzonderingen op in het geval van extreme prijsverschillen die negatief uitpakken voor de consument maar dat is een paar euro dus niet.

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

bij bestelling ga je een contract aan, dus vaak moet je betalen waarvoor je besteld hebt. Soms staat er in de algemene voorwaarden dat de prijzen kunnen veranderen (lees verhogen).

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

of je stuurt het terug (binnen 7 dagen) haalt hem dr weer, wordt die weer goedkoper, stuur je hem weer terug. en ga zo maar door :D

dus gewoon dagprijs betalen die toen geldig was :7

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 22:37
da's wel € 3,20 verschil :X

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

of je wacht nog 6 maanden, dan kost ie nog minder.

dus....

Gewoon het bedrag van moment van aanschaf, duurt de aflevering ivm geen voorraad erg lang (lees meer dan een maand) dan heb je een punt.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Vandaag ga ik naar AH voor een krop sla van 99 cent, morgen is ie in de aanbieding voor 75 cent kan ik dan mijn geld terug krijgen? NEE, helaas je bent voor die voorwaarden de koop aangegaan dus jammer, tenzij ze een laagste prijs garantie geven zoals sommige bedrijven doen.

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 20:59
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 00:41:
Vandaag ga ik naar AH voor een krop sla van 99 cent, morgen is ie in de aanbieding voor 75 cent kan ik dan mijn geld terug krijgen? NEE, helaas je bent voor die voorwaarden de koop aangegaan dus jammer, tenzij ze een laagste prijs garantie geven zoals sommige bedrijven doen.
bederfelijke goederen en niet-bederfelijke goederen vergelijken is toch wel een beetje appels met peren vergelijken...

Natuurlijk wordt er geen garantie gegeven op een krop sla... Alsmede dat je een dag later niet om geld hoeft te zeuren...

Voor de TS is het belangrijk om na te gaan of deze een orderbevestiging o.i.d. heeft ondertekend... Zo ja, dan staat daar ook het bedrag op welke betaald moet worden. Zo nee, dan staat de TS in zijn recht om het op dat moment geldende bedrag te betalen...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Topicstarter
ik wist gewoon niet hoe dat werkte maar er blijven van die wijsneuzen die altijd ff moeten zeiken! We zijn niet allemaal zo slim als de wijsneuzen! :r :r
Pagina: 1