Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
[ Voor 97% gewijzigd door Gully op 10-06-2004 17:04 ]
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Vodafone rekent hier verder niets voor... dus dat is geen addertjeReset2003 schreef op 10 juni 2004 @ 16:40:
*knip*
Het enigste wat ik heb kunnen constateren is dat je na 6 maanden van abonnement moet wisselen (naar een lager abbo van 60 min ipv 120 min per maand).
Ik dacht dat de providers meestal extra kosten hiervoor rekenen. Ik heb dan ook een mailtje gestuurd naar gsmhut.nl, en k w8 op hun antwoord
Verder een heel logische aanbieding. Er is altijd een bepaalde korting bij aanschaf van nieuw abo. In dit geval een oud toestel, dus is de korting groter dan de prijs hiervan en blijft er dus nog geld over
[ Voor 48% gewijzigd door Gully op 10-06-2004 17:08 ]
tja, ik weet niet hoor...het is meer een: "Zoek de adder" aanbieding
Adders samengevat (vast niet compleet)
1. Het is de world editie, dwz gsm 900 (NL: KPN en Vodafone) / 1900 (USA). Dus GEEN 1800 netwerk
2. bundel is alleen bel minuten, de rest wordt apart afgerekend
3. vodafone is duur (voor bellen buiten de bundel)
4. 2 jarig contract met opzeg termijn van x maanden. Dus je moet over 24 -x maanden opzeggen. Ik dacht dat x 3 is maar weet het niet meer zeker.
5. je moet na 6 maanden (na start abo of na de twee gratis maanden?) het abo omzetten naar een lager abo. Als vodafone het (nog) toestaat.
6. Je loopt altijd een risico dat je geen cashback krijgt maar wel aan het abo vast zit (als de winkel failliet gaat)
Nog iets vergeten?
Zie ook telecomvergelijker voor andere toestellen met speciale abo constructies
Everything is better with Bluetooth
1. dat is een beetje jammer jajeanj schreef op 10 juni 2004 @ 17:45:
Deze aanbieding is al bij andere winkels geweest bv Gratis 1800 Belminuten + gratis Ericsson R380. Misschien meer in de search
1. Het is de world editie, dwz gsm 900 (NL: KPN en Vodafone) / 1900 (USA). Dus GEEN 1800 netwerk
4. 2 jarig contract met opzeg termijn van x maanden. Dus je moet over 24 -x maanden opzeggen. Ik dacht dat x 3 is maar weet het niet meer zeker.
5. je moet na 6 maanden (na start abo of na de twee gratis maanden?) het abo omzetten naar een lager abo. Als vodafone het (nog) toestaat.
6. Je loopt altijd een risico dat je geen cashback krijgt maar wel aan het abo vast zit (als de winkel failliet gaat)
Nog iets vergeten?
5. dat doen ze wel ja...gelukkig
6. hmm.. dat is een goed punt, nog niet aan gedacht
persoonlijk vind ik mn die 2 jaar een probleem en het feit dat je een oude telefoon krijgt (en dus niet eens 1800). denk dat je best leukere aanbieding kan vinden, gewoon een gratis mooie foon en dan maar geen cashback.
2, 3, en 4. dit zijn gewoon de eigenschappen van een vodafone abo. Het lijkt me een vreemde redenatie om dat een adder bij de aanbieding te noemen.
5. Je mag omzetten als je het compleet gratis wil houden. Je kan ook niet omzetten, maar dan kost het abo een paar euro per maand. Verder staat er duidelijk dat je na 6 maanden (oftewel 2 gratis maanden en 4 betaalde maanden) kan omzetten.
6. Als je in een gewone winkel iets moet bestellen met een aanbetaling kan die winkel ook failliet gaan. Dit lijkt me zo een klein risico dat je het kan verwaarlozen. Of je kan paranoide doen en nooit eens iets bestellen omdat de winkel misschien failliet gaat.
5. Dat is zeker een groot nadeel, zal vodavone hun regelenmenten zo drastisch veranderen binnen een half jaarjeanj schreef op 10 juni 2004 @ 17:45:
Deze aanbieding is al bij andere winkels geweest bv Gratis 1800 Belminuten + gratis Ericsson R380. Misschien meer in de search
Nog iets vergeten?
6. Dat is zeker iets om rekening mee te houden, waar ik zelf nog niet aan had gedacht
Heeft er iemand nog ervaringen met deze webwinkel ??
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
1) Je hebt gelijk, maar misschien wil ide TSde telefoon bij een ander abo gebruiken, bv een gratis orange 30 van belcompany, wat dus niet gaat werken.
2,3,4) Weer heb je gelijk, alleen dan kun je van punt 1) ook zeggen dat het een eigenschap van de telefoon is en dus geen adder van de aanbieding. Ik zie het anders, ik kijk naar alles wat je krijgt in de aanbieding, alles wat mogelijk problemen, (ongewenste) neven effecten of risico's met zich mee brengt. De een noemt het adders, de ander noemt het "handig om te weten voodat je tekent". Ik kan de TS alleen maar wijzen op punten die de TS in mijn ogen mee moet nemen in de overweging het wel of niet aan te schaffen.
5) Dat kan. Het verschil (tussen vod60 en vod120) is 7 euro per maand, maal 18 maanden = 126 euro. En dat is niet meer gratis en teveel geld voor zo'n oud (technisch opzicht) toestel. Het toestel was een paar maanden terug bij gsmstunter los ca 70-79 euro.
6) Niet helemaal hetzelfde. Hier ga je een verplichting aan met een telco, die los staat van de verplichting van de shop aan jou. Maw het niet ontvangen van de cashback is geen reden to annulering/opzegging van het abonnement door de klant.
Ik heb zelf in de afgelopen 3 jaar gebruik gemaakt van 5 aanbiedingen (totaal 10 abo's), waarbij bij voor 2 aanbiedingen (totaal 7 abo's) de cashback's significant (5 maanden en 7 maanden ipv 6-8 weken) te laat werden betaald. Gelukkig kon ik dat financiele risico (ca 500 euro) dragen en kreeg ik er in ieder geval waarde voor terug (ipaq, gsm-toestel en belminuten). Ook dit verwacht je (de eerste keer) niet.
Ik heb zelf ook over deze aanbieding nagedacht om dat ik hem wel in mij verzameling wil hebben. Was het een 1800 toestel geweest dan had ik er iets aangehad (samen met een orange 30
@Reset2003
Helaas heb ik geen ervaring met de shop. Voor info over de shop ga je naar (ik voel me ook net die gast in die comercial van de kvk) telecomvergelijker en wel de gebruikers ervaringen en het forum voor de shop. Er zijn helaas niet veel reacties
1. Zoals ik dus zie kan ik de telefoon alleen met kpn en vodavone gebruiken ??
Dus ook al zou ik de telefoon unlocken kan ik er nog geen orange kaartje in doen?
Op zich is dat niet erg voor mij want ik heb nog een kpn kaartje die ik af en toe gebruik. Het zal dan tog geen probleem zijn wil ik deze kpn (prepay) kaartje voor deze telefoon gebruiken????
KPN zou moeten werken, maar controleer het even bij de aanbieder.
Die Ericson telefoon is echt groot/zwaar, maar goed.. je krijgt hem er gratis bij! De accu gaat echter ook maar een paar dagen mee. Hij staat altijd thuis met m'n ouwe prepaid card erin, dus daar til ik niet zo zwaar aan.
De adder onder het gras is, dat ik mijn cashback nog steeds niet heb gehad
18 juni zou het uiterlijk overgemaakt worden, maar op 26 juli : nada.
Wees gewaarschuwd. Het kan zijn dat ze het druk hebben, maar is het niet normaal dat je als bedrijf aan verplichtingen voldoet? Lijkt mij van wel toch
Intentionally left blank.
Probeer ze anders eens te bellen..GSMHut is weer open! Telecom goederen/bestellingen worden vanaf 20-07 weer verzonden. Tevens zullen wij alle mail beantwoorden die tijdens onze vakantie is toegezonden. Hierdoor kan het zijn dat nieuwe mail iets later wordt beantwoordt. Voor dringende vragen kunt u ons uiteraard ook bellen.
Sorry dat ik het topic na ruim 2 maanden kick, maar ik zit met hetzelfde. De 2 maanden zijn al lang voorbij, maar nog geen cashback. Ik ga morgen maar even bellen. Heb je het inmiddels gehad jakenl?jakenl schreef op 27 juli 2004 @ 12:16:
dat emailtjes sturen ging perfect voordat ik het abbo genomen had. Supersnelle reactie elke keer. Maar nu het om geld gaat.... Het eerste emailtje werd na 3 dagen beantwoord. De volgende nog steeds niet (en dat is zo'n 2-3 weken geleden)
Heb gebeld, ik kreeg Gerbrand zelf, aardige man, het geld is inmiddels overgemaakt en de 75 euro van Vodafone zijn ook onderweg.
[ Voor 12% gewijzigd door Elektronicanet op 04-10-2004 18:41 ]
Nederlander in België