[MSN Messenger] My Custom Emoticons

Pagina: 1
Acties:

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-08 14:37
In gespreksvensters van MSN kun je onderin een smiley-overzicht oproepen. Daar staat een button 'My Custom Emoticons' bij, die je normaalgesproken toegang geeft tot een venster waar je je eigen smileys kunt toevoegen. Als ik op deze knop druk gebeurt er echter niets. De smileys die ik al eerder had ingevoegd doen het nog gewoon, maar aanpassen, wijzigen of verwijderen kan niet meer omdat de knop simpelweg niet meer werkt.

hier en hier iemand met hetzelfde probleem. Wat hij noemt (opnieuw installeren etc.) heb ik al geprobeerd.

Specs:

P4 2,4
1024 ram
XP Pro

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-08 12:12
Zie dat alle mensen met het probleem MSN plus hebben, ook gekeken of MSN plus hellemaal weg/geupdate is en niet meer runt (CTRL ALT DELETE) ?

• yohan
tofu schreef op 10 juni 2004 @ 16:29:
Zie dat alle mensen met het probleem MSN plus hebben, ook gekeken of MSN plus hellemaal weg/geupdate is en niet meer runt (CTRL ALT DELETE) ?
Plus aan/uit/en gedeïnstalled...

Maar voorheen werkte het altijd gewoon in combinatie.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• yohan
Niemand? :)