Ik moet binnenkort een Informatie Systeem ontwikkelen en gezien mijn ervaring met PHP gaat dat in PHP gebeuren. Ik heb daar redelijk veel ervaring mee; en ben ondertussen al tegen elk gebrek/gemis van PHP4 opgelopen wat betreft OO-ondersteuning. Maar binnenkort komt PHP5 uit (RC3 is net uit) en die belooft grootste dingen qua OO. Zoals Exceptions gooien; de bekende object->functie()->functie() 'bug' is eruit en ga zo maar door.
Maar mijn vraag is; dat systeem moet ergens in augustus af zijn en zal de eerste maanden door mijzelf gehost kunnen worden maar liever niet. Vanaf wanneer zullen hosting-providers PHP5 installeren? Misschien zijn er mensen die ervaring hebben met de overstap van PHP3->PHP4 en weten hoe lang dat geduurd heeft? Tuurlijk zal dat voor elke provider anders zijn; maar ik neem aan dat er wel enige schatting te maken is.
Maar mijn vraag is; dat systeem moet ergens in augustus af zijn en zal de eerste maanden door mijzelf gehost kunnen worden maar liever niet. Vanaf wanneer zullen hosting-providers PHP5 installeren? Misschien zijn er mensen die ervaring hebben met de overstap van PHP3->PHP4 en weten hoe lang dat geduurd heeft? Tuurlijk zal dat voor elke provider anders zijn; maar ik neem aan dat er wel enige schatting te maken is.
[ Voor 4% gewijzigd door Steven op 10-06-2004 15:37 ]