Bleuscreen melding: 0x0000000A (0x001CD8F8,0x00000002,0x0000000,0x8044d529)
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Ik heb een IBM Nefinity 3000 server die als vestigings exchange server moet gaan dienen.
Ik heb de search gebruikt.. zeker toen ik Windows 2000 Server niet eens derop kreeg. Ik heb van alles gedaan.
- Geheugen uitgewisseld
- CPU uitgewisseld
- alle apparaten uitgeschakeld
- in bios de functies uitgeschakeld zoals in de BSOD topic vermeld staat.
- Bios updates
- Gebeld met IBM , wisten het ook niet.
Geprobeerd zonder en met SCSI.
Dit leverde allemaal niks op.
Toen ik als laatste poging erachter kwam het installeren wel ging zonder alle extra windows software (uit de windows software lijst).
Naderhand bleek meteen al dat deze BLEU SCREEN kwam tijdens het installeren van ISS.
ISS is nodig voor EXCHANGE, dus wel van belang.
Ik ben nu aan het proberen Windows 2003 erover te kopieer, hopelijk dat het hier wel bij werk.
Nou is mijn vraag eigelijk,
Van hardware is IIS afhankelijk
Misschien dat jullie dit wat onduidelijk vinden, het gaat er dus om dat ik op een server geen Windows 2000 IIS krijg geinstalleerd. NT4 stond er origineel op.
Tijdens het installeeren van IIS krijg ik dus zo´n wazig Bleu Screen.
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Ik heb een IBM Nefinity 3000 server die als vestigings exchange server moet gaan dienen.
Ik heb de search gebruikt.. zeker toen ik Windows 2000 Server niet eens derop kreeg. Ik heb van alles gedaan.
- Geheugen uitgewisseld
- CPU uitgewisseld
- alle apparaten uitgeschakeld
- in bios de functies uitgeschakeld zoals in de BSOD topic vermeld staat.
- Bios updates
- Gebeld met IBM , wisten het ook niet.
Geprobeerd zonder en met SCSI.
Dit leverde allemaal niks op.
Toen ik als laatste poging erachter kwam het installeren wel ging zonder alle extra windows software (uit de windows software lijst).
Naderhand bleek meteen al dat deze BLEU SCREEN kwam tijdens het installeren van ISS.
ISS is nodig voor EXCHANGE, dus wel van belang.
Ik ben nu aan het proberen Windows 2003 erover te kopieer, hopelijk dat het hier wel bij werk.
Nou is mijn vraag eigelijk,
Van hardware is IIS afhankelijk
Misschien dat jullie dit wat onduidelijk vinden, het gaat er dus om dat ik op een server geen Windows 2000 IIS krijg geinstalleerd. NT4 stond er origineel op.
Tijdens het installeeren van IIS krijg ik dus zo´n wazig Bleu Screen.