Vacature statsposter

Pagina: 1
Acties:

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Eens in de zoveel tijd komt het voor, die gouden goal van Marco van Basten, dat gouden lot in de loterij :)
En eens in de zoveel tijd komt er een vacature voor de functie van statsposter vrij, zoals nu dus.

MarkB stopt per 12-7-2004 met het posten van stats, hij heeft dan 2,5 jaar trouw en eerlijke dienst als statsposter gedaan _/-\o_

We zoeken dus een statsposter die bereid is om ons te helpen met het posten van de broodnodige stats. Dit is natuurlijk niet geheel vrijblijvend.
Er wordt van je verwacht dat:
- Je in ieder geval voor 10:00 uur in de ochtend stats kan posten
- Je alle stats wil posten, niet alleen van het project dat je leuk vindt :)
- Je dit natuurlijk kan doen zonder subteamreclame te maken
- Je een clean record op GoT hebt
- Je een redelijke beheersing van de Nederlandse taal hebt
- Je beschikbaar bent op alle dagen, dus ook in het weekend (omdat dan vaak de stats wat langer op zich laten wachten)

Om het geheel makkelijker te maken is het een pre als je kennis van HTML te hebt. Ook is het makkelijk als je regelmatig op IRC zit om met de rest van het team te kunnen communiceren.

Denk je dat deze job iets voor jou is??. Reageer dan met een mooie mail op vacature@dutchpowercows.org.

De inschrijving voor de functie blijft een week open tot 17-06-2004

*edit*
De statsposter zal door de DPC leden gekozen worden vanaf nu, de procedure zal er dan zo uit zien:

• Er zal een vacature gesteld worden
  • De belangstellenden zullen door de /5 Mods gechecked worden op notes en geschiktheid
  • Alle namen zullen in een poll gezet worden en iedereen kan zijn favoriet aanwijzen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Pim. op 11-06-2004 18:57 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Is alleen in het weekend ook goed? :+

Verwijderd

Mail verzonden ;)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-02 04:13

aKra

Intentionally left blank.

Geen zin om mail te sturen maar ik wil wel helpen ofcourse :Y) :+

Intentionally left blank.

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
De vorige keer heb ik gezegt dat ik het wel wou ... maar nu komt de vakantie er bijna aan ... dus laat ik het eventjes aan me voorbij gaan :)

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Mark83 schreef op 10 juni 2004 @ 15:15:
De vorige keer heb ik gezegt dat ik het wel wou ... maar nu komt de vakantie er bijna aan ... dus laat ik het eventjes aan me voorbij gaan :)
Pim. schreef op 10 juni 2004 @ 14:47:

[..]

- Je een redelijke beheersing van de Nederlandse taal hebt
:+

D3 char(s)

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Ga nou niet op elke klungel zout leggen :P

edit: hmmm Mark stopt, die had ik niet zien aankomen, tenzij ik ergens niet goed opgelet heb :)
iig Mark bedankt voor je inzet als statsposter (ook al hebben ik en Soulmaster je vaak met vis bewerkt) en nog veel plezier met de taken die je uitvoert in de hoedanigheid van Crewmember :) (aangenomen dat je daar niet stopt).

[ Voor 50% gewijzigd door Fear-factoR op 10-06-2004 15:41 ]

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Fear-factoR schreef op 10 juni 2004 @ 15:34:
[...]

edit: hmmm Mark stopt, die had ik niet zien aankomen, tenzij ik ergens niet goed opgelet heb :)
iig Mark bedankt voor je inzet als statsposter (ook al hebben ik en Soulmaster je vaak met vis bewerkt)
Hij had het er wel over dat ie stopte omdat ie als een viswijf werd behandeld :P

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

[eNeRGy] schreef op 10 juni 2004 @ 15:54:
[...]

Hij had het er wel over dat ie stopte omdat ie als een viswijf werd behandeld :P
Ik ben de laatste tijd erg braaf, we mishandelen elkaar alleen verbaal :P

• Mark83
grrrrr ... wie stopt dan ook de t en de d naast elkaar op een toetsenbord ... dan krijg je dat soort fouten zonder dat je je er bewust van bent ... grrrrrr

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Mark83 schreef op 10 juni 2004 @ 18:32:
[...]

grrrrr ... wie stopt dan ook de t en de d naast elkaar op een toetsenbord ... dan krijg je dat soort fouten zonder dat je je er bewust van bent ... grrrrrr
Volgens mij zit daar nog een r en een f tussen ;)

Loeibaar.nl

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:27

UTM

Mailtje van mij en Gijsh is coming ;)

Verwijderd

w03f schreef op 10 juni 2004 @ 20:18:
Mailtje van mij en Gijsh is coming ;)
Uuuhh...willen jullie 't parttime gaan doen met z'n 2en ofzo? :P

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Om het democratiserings proces nog een tandje op te schroeven hebben we, natuurlijk in overleg met de statsposters, besloten om de verkiezingen voor de functie van nieuwe statsposter vanaf nu aan de DPC leden over te laten :) .

De procedure die vanaf nu gevolgd zal worden:

• Er zal een vacature gesteld worden
  • De belangstellenden zullen door de /5 Mods gechecked worden op notes en geschiktheid
  • Alle namen zullen in een poll gezet worden en iedereen kan zijn favoriet aanwijzen :)

Als het goed is komt dan de één na meest geliefde persoon (de eerste ben ik natuurlijk O+ ) naar boven drijven om jullie te voorzien van daily stats :)

Ik pas de TS ook aan hierbij

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• UTM

UTM

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 20:29:
[...]
Uuuhh...willen jullie 't parttime gaan doen met z'n 2en ofzo? :P
O-)

Verwijderd

Zomaar nieuwsgierig vraagje.... maar hoeveel mensen hebben al gereageerd O-)

• Mark83
Gaan alle mogelijke statsposters ook een stukje typen zodat we weten wat we van hun boven de stats kunnen verwachten ... want dat is ook heel belangrijk ... soms zelfs belangrijker dan stats :+

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:50
Ze zijn iig hard nodig, want er zijn vandaag nog geen RC5 stats gepost :+

• Pim.

Pim.

Topicstarter
w03f:

zoals we de vorige keer ook al aangegeven hebben, we hebben één statsposter nodig. Samen één functie vervullen leidt denk ik tot veel onduidelijkheid en vreemde taferelen :P

Anders kan ik heel Team TEb (bijv.) wel vragen onder Kuuke zijn naam te posten ;)

Verwijderd

tsss hou je mij er ff buiten ja :D ik ben de stats vervuiler onder de aapjes en dat blijf ik ook

/me gluurt naar [energy]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 20:31:
tsss hou je mij er ff buiten ja :D ik ben de stats vervuiler onder de aapjes en dat blijf ik ook

/me gluurt naar [energy]
/me houd ook ff zijn mond, dit is niet het tijdstip om te blaaten

• UTM

UTM

Pim. schreef op 11 juni 2004 @ 19:57:
w03f:

zoals we de vorige keer ook al aangegeven hebben, we hebben één statsposter nodig. Samen één functie vervullen leidt denk ik tot veel onduidelijkheid en vreemde taferelen :P

Anders kan ik heel Team TEb (bijv.) wel vragen onder Kuuke zijn naam te posten ;)
Pim:

Ik (en Gijsh) hebben even in 'onze' archiefen gezocht maar nergens hebben wij _dit_ te horen gekregen. De officiele reactie was:
Beste Nick en Gijs,

Naar aanleiding van je sollicitatie als statsposter DPC kan ik je het volgende mededelen: De keuze is helaas niet op jou gevallen. Zoals je misschien wel verwacht had, hebben verscheidende mensen gereageerd zodat het niveau erg hoog lag. Ondanks je enthousiasme, je kennis en je positieve bijdrage aan DPC is de crew van mening dat de twee personen die het uiteindelijk geworden zijn, net ietsje geschikter zijn voor deze functie.

We hopen dat je je, ondanks deze afwijzing, met hetzelfde enthousiasme blijft bezig houden met DPC. Bedankt voor je sollicitatie en hopelijk tot snel op GoT.

Met vriendelijke groet,

Namens de DPC-Crew
MarkB
Klaar. Verder niks over een dubbele bezetting :?.

Wat betreft onduidelijkheid: Deze is te verhelpen. Geef een van ons twee HTML rechten (dus zodat we de stats kunnen posten) en de ander zal op deze nick kunnen inloggen om de stats te kunnen posten indien degene _met_ html rechten niet in staat is om de stats te posten. Dat is gewoon verzekerd zijn van stats.

Laat maar horen wat je ervan denkt ;)

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Ik vindt het een grappig maar geen optie ;)

Mocht je verder willen praten dan wil ik je vragen het via IRC/ICQ/mail e.d. te doen aangezien dit op een slow chat begint te lijken :)

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Pim. schreef op 11 juni 2004 @ 19:57:
w03f:

En jij denkt dat ik mijn inloggevens vrijwillig ter beschikking stel aan dat zooitje ongeregelde Apen ?? 8)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Verwijderd

w03f schreef op 11 juni 2004 @ 21:44:
Geef een van ons twee HTML rechten (dus zodat we de stats kunnen posten) en de ander zal op deze nick kunnen inloggen om de stats te kunnen posten indien degene _met_ html rechten niet in staat is om de stats te posten.
Hmm.. Kan je net zo goed een account aan maken waar alle statsposters het WW van weten.. Gewoon slechts 1 account /5 Threadstart rechten geven :P

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Voor zover ik weet is dat tegen het T.net beleid. Net als meerdere usernames per persoon, zijn dacht ik ook meerdere personen per username verboden.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• NLSchutP
  • Laatst online: 02-01 13:31
Pim. schreef op 11 juni 2004 @ 22:08:
Ik vindt het een grappig maar geen optie ;)

Mocht je verder willen praten dan wil ik je vragen het via IRC/ICQ/mail e.d. te doen aangezien dit op een slow chat begint te lijken :)
-1 voor Pim :P

Goede beheersing van de Nederlandse taal....

Ik mis iets ofzo (iets na dat woordje grapppig...)

Maar ik denk dat ik ook nog wel ff een meeltje stuur.
* NLSchutP is wel belangstellend voor een baantje als statsposter

[ Voor 13% gewijzigd door NLSchutP op 12-06-2004 11:53 ]

whatever..

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Pskutte schreef op 12 juni 2004 @ 11:50:
[...]

* Pim. is wel belangstellend voor een baantje als statsposter
Wie heeft mijn post ge-edit :( (zal [eNeRGy] wel weer zijn geweest)

er stond ook nog "idee" in de zin

:P :P :P :P

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 15:19

Res-q

Redder in nood?

Pskutte schreef op 12 juni 2004 @ 11:50:
[...]

* Res-q is wel belangstellend heeft wel belangstelling voor een baantje als statsposter
;)

edit:
evt. kan 'heeft interesse in' ook, nog beter denk ik... of 'heeft belang bij', maar dat klinkt zo eisend, dat je het echt nodig hebt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Res-q op 12-06-2004 12:29 ]

en zo is het voorspeld!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:53
Pim. schreef op 11 juni 2004 @ 18:55:
->Er zal een vacature gesteld worden
->De belangstellenden zullen door de /5 Mods gechecked worden op notes en geschiktheid
-><b>Alle</b> namen zullen in een poll gezet worden en iedereen kan zijn favoriet aanwijzen :)

Als het goed is komt dan de één na meest geliefde persoon (de eerste ben ik natuurlijk O+ ) naar boven drijven om jullie te voorzien van daily stats :)
Hmm, voor mij zal het vrij moeilijk zijn om op deze manier te kiezen. Niet dat ik ze allemaal niet lief vind hoor ;)

Maar zou het niet handig zijn als naast hun naam en liefheid (is ook belangrijk natuurlijk :)) ook wat meer info wordt gegeven, mbt stats bouwerij, zoveer het mogelijk is?

[ Voor 6% gewijzigd door Gondor op 12-06-2004 12:50 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Verwijderd

Dit is een vacature voor statsposter; dat is wat anders dan een statsbouwer.

Check voor iets meer uitleg ook de FAQ :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 12:51 ]

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:53
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 12:51:
Dit is een vacature voor statsposter; dat is wat anders dan een statsbouwer.

Check voor iets meer uitleg ook de FAQ :)
:D |:( 8)7 :D
Oops, sorry. Ja, je hebt gelijk.

Omdat ik dacht dat deze topic icm "[Stats] Onno gestopt als statsbouwer" topic was, heb ik "statsposter" in de topic titel over het hoofd gezien :D

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18
* FragFrog zou graag helpen natuurlijk :)

Maar is bang dat'ie niet voor 10u kan posten, in het weekend zowiezo niet en doordeweeks...

Jammer dat je stopt trouwens MarkB!

Kom binnenkort wel weer eens een keertje langs in #dpc, zo te horen heb ik redelijk wat gemist :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:25

radial

Watch out

Omdat er nogal een tekort schijnt te komen aan statsposters stel ik mij ook ter beschikking:

tussen 6.00 en 7.00 zowiezo achter de comp te vinden in het weekend iets later meestal :)

[ Voor 19% gewijzigd door radial op 12-06-2004 15:34 ]

20xSF170s - ozo

• Pim.

Pim.

Topicstarter
^schop^

Er kan nog steeds ingeschreven worden mensen :)

• Funcracker
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Pim. schreef op 14 juni 2004 @ 13:41:
^schop^

Uhuh. Geef me nog een ogenblik, mailtje valt vandaag nog bij je op de deurmat ;)

Het lijkt mij nog steeds erg leuk om te doen, dus ik heb besloten wederom een poging te gaan wagen.

* Funcracker deelt vast Smirnoffjes uit om het publiek wat gunstiger te stemmen :9

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Funcracker schreef op 14 juni 2004 @ 15:05:
[...]

* Funcracker deelt vast Smirnoffjes uit om het publiek wat gunstiger te stemmen :9
Dat is competitie vervalsing :P

• Fear-factoR

Fear-factoR

catmonkey

Pim. schreef op 14 juni 2004 @ 13:41:
^schop^

tja... als je toch geen kans maakt, waarom zou je dan inschrijven :)

• JoY
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09-2025

JoY

Wij zijn mij er eentje

...Alle namen zullen in een poll gezet worden en iedereen kan zijn favoriet aanwijzen...
Zijn daar al stats van? :+

\TP51/

Verwijderd

Ja maar niemand om ze te posten :+

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Fear-factoR schreef op 14 juni 2004 @ 15:30:
[...]

tja... als je toch geen kans maakt, waarom zou je dan inschrijven :)
Je doet me denken aan een pessimist die ik ken ;)
(nee Jeroen, ik bedoel jou niet :) )

• JohnR
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

JohnR

Koffie is lekker!

Pim. schreef op 14 juni 2004 @ 17:22:
Je doet me denken aan een pessimist die ik ken ;)
(nee Jeroen, ik bedoel jou niet :) )
Tsja

I would be an optimist but I don't think I'ld succeed

/(bb|[^b]{2})/

• WoRsTjUh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-01 21:21
IRC? server/kanaal graag :)

Lamaar, al gevonden :P

[ Voor 32% gewijzigd door WoRsTjUh op 14-06-2004 17:56 ]

Verwijderd

Funcracker schreef op 14 juni 2004 @ 15:05:
Uhuh. Geef me nog een ogenblik, mailtje valt vandaag nog bij je op de deurmat ;)
Euhm, ze bedoelen die andere email Funcracker...waar jij aan denkt noemen we 'postduiven' :P :+

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Hierbij is de inschrijving gesloten, we gaan even wat BBQ'en dingen op een rij zetten :P

We komen er zo snel mogelijk op terug :)

Verwijderd

Succes dan maar aan alle sollicitanten ;)

• NLSchutP
  • Laatst online: 02-01 13:31
Wanneer wordt de poll geopend?

whatever..

Pagina: 1