Hotmail inbox

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Sinds gister kan ik niet meer in mijn hotmail inbox komen. Op school echter wel. Thuis doet hij er heel lang over en lijk het alsof ie wel bezig is maar hij klapt er vanzelf uit. Heel vervelend dus. Nu vraag ik me af hoe dit kan gebeuren.

Heb thuis een router 2 computers op aangesloten. Voor zover ik weet is er niks veranderd aan de instellingen. Op de andere computer kom ik er overigens ook niet op.
Dan een ander raar feitje msn kom ik wel in thuis en dan geeft ie ook aan zoveel berichten in je inbox, nou bij mij is het kwartje verdwenen ik heb geen id wat hiervan de oorzaak kan zijn en ik zou dan ook graag wat ideeen en tips horen.

Als je nog meer info nodig hebt dan zal ik kijken wat ik kan dan doen.

• marino_centrino
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-01 08:12
Ik heb exact hetzelfde probleem. Ik dacht dat het misschien bij mij kwam door de installatie van WinXP SP2 (build 2138). Al die beveiligingszaken die er in zitten zouden er mee te maken kunnen hebben.
Wat voor OS draai jij?

Verwijderd

hey, ik heb precies hetzelfde! En ik zit ook 8er een router..

• marino_centrino
ik heb trouwens gewoon een ethernet adsl-modem...

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

met MFF geprobeert? hier te vinden. Je mag ook best n andere browser proberen als je wilt (zolang ze maar niet op de IE kern gebaseerd zijn zoals MyIE2 of AvantBrowser), maar dit is de lichtste die ik zogauw kan verzinnen.

[ Voor 100% gewijzigd door RSpliet op 10-06-2004 14:49 ]

Schaadt het niet, dan baat het niet

• Tommilio
S3v3n_0f_n1n3 schreef op 10 juni 2004 @ 14:48:
met MFF geprobeert? hier te vinden. Je mag ook best n andere browser proberen als je wilt (zolang ze maar niet op de IE kern gebaseerd zijn zoals MyIE2 of AvantBrowser), maar dit is de lichtste die ik zogauw kan verzinnen.
Wow wist niet dat er zoveel mensen waren die dit probleem ook hadden :D
ALtijd leuk ben ik niet de enigste......heb netscape al geprobeerd werkt niet maar zal dit is proberen

edit- Ook xp hier

• Tommilio
Hmm mozilla werkt dus ook niet denk toch echt dat het probleem dan ergens anders moet liggen maar jah waar :?

Hmm dacht zelf nog dat het misschien lag aan een update die ik pas geinstalleerd had van microsoft ging over directx maar jah als je niet weet wat het probleem is dan zoek je alles op unistall gedaan hielp ook niet. Dacht nog msnplus 3 want die had ik geinstalled maar das het ook niet :S

[ Voor 58% gewijzigd door Tommilio op 10-06-2004 14:58 ]

• marino_centrino
Het zou welk eens gewoon een hotmail probleem kunnen zijn. Ik kom er zelf wel gewoon in via www.hotmail.com. Mijn vriendin komt er niet in, zowel via de webpagina als via MSN Messenger niet.

• GH45T
  • Laatst online: 14:59
Er was inderdaad ook ooit iemand die aan mij vroeg hoe dat kon komen dat haar broer wel aan kon melden op zijn hotmail account maar zij op de zelfde pc niet met een werkende account (hij werkte namelijk op haar school wel) en hier heb ik eigelijk nooit een echt antwoord op kunnen geven gewoon omdat het zo wazit was. Als ik hier de reden zou horen en heel misschien ook nog de oplossing zou ik dat natuurlijk wel mooi vinden maar ik heb zelf totaal geen info te geven :/

• Tommilio
Kan je misschien met outlook ook hotmail binnenkrijgen anders doe ik dat wel :D

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Tommilio schreef op 10 juni 2004 @ 16:48:
Kan je misschien met outlook ook hotmail binnenkrijgen anders doe ik dat wel :D
Ja, gewoon importeren bij je accounts :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Misschien al diegenen die hier probleem mee hebben, even je provider posten?

Kan namelijk gewoon een DNS probleem zijn.
Als je pingt naar www.hotmail.com, krijg je dan wel reply?

Ik heb hier met Wannadoo ADSL geen problemen iig.

Andere mogelijkheden: virus, adware, firewall...

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• GH45T
mAdRaZ0r schreef op 10 juni 2004 @ 16:55:
Misschien al diegenen die hier probleem mee hebben, even je provider posten?

Kan namelijk gewoon een DNS probleem zijn.
Als je pingt naar www.hotmail.com, krijg je dan wel reply?

Ik heb hier met Wannadoo ADSL geen problemen iig.

Andere mogelijkheden: virus, adware, firewall...
Daar heb ik inderdaad ook al over gedacht maar dat is toch bijna niet mogelijk als iemand anders zich wel keer op keer in kan loggen. Of je met outlook wel kan openen is inderdaad wel een interessante vraag; maar ik kan het zelf niet proberen.

Wat ik me net opeens bedacht: het zou natuurlijk ook een verkeerde cookie kunnen zijn. Kan iemand dit even uittesten?

[ Voor 9% gewijzigd door GH45T op 10-06-2004 17:12 ]

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook een dergelijk probleem. Vanaf elke pc in mijn netwerkje kan ik geen Hotmail checken of versturen (webbased en Outlook Express). Ook ebay werkt niet (omdat die van hotmail passport gebruik maakt?).

Vanuit elke andere locatie (dus niet mijn thuisnetwerk) kan ik wel de hotmail gebruiken!

Edit:
Kheb ook al andere browsers geprobeerd: Opera, Mozilla FF en Netscape, maar die doen het ook niet
Tevens werkt windowsupdate ook niet meer.

Wie heeft nog meer dit probleem?
Is dit tijdelijK?

[ Voor 28% gewijzigd door DarkTide op 10-06-2004 17:15 ]

• GH45T
DarkTide schreef op 10 juni 2004 @ 17:12:
Ik heb ook een dergelijk probleem. Vanaf elke pc in mijn netwerkje kan ik geen Hotmail checken of versturen (webbased en Outlook Express). Ook ebay werkt niet (omdat die van hotmail passport gebruik maakt?).

Vanuit elke andere locatie (dus niet mijn thuisnetwerk) kan ik wel de hotmail gebruiken!

Edit:
Kheb ook al andere browsers geprobeerd: Opera, Mozilla FF en Netscape, maar die doen het ook niet
Tevens werkt windowsupdate ook niet meer.

Wie heeft nog meer dit probleem?
Is dit tijdelijK?
Jouw probleem heeft denk ik eerder met de router te maken dan met een bepaalde website. Ik denk dat je voor een antwoord op jouw vraag in een ander topic moet zijn waar meer info over routers wordt gegeven.

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Ik heb het ook, en mn zusje heeft weer geen enkel probleem.

Ik zit hier achter een Speedtouch 510i en ik krijg het niet voor elkaar om in m'n inbox te komen. Ik heb alle pc's hier in huis geprobeert, en geen enkele wil werken.

M'n zusje daarintegen kan zonder problemen haar mail bekijken (ik heb ook op die pc getest, maar hielp dus niks)

Firefox of IE maakt geen verschil. Maar op school doet ie het wel zonder problemen. (gebruiken gewoon IE)

Is er een oplossing voor?

Provider is HCCnet (ASDL lite)

[ Voor 6% gewijzigd door Syngrow op 10-06-2004 17:21 ]

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik had hetzelfde voor een aardig lange tijd.
Toen ik echer pas geleden het nogeens probeerde omdat outlook expres een beetje moeilijk deed, deed hij het gewooon weer.
Ik heb:

1. geen nieuwe firewall of instellingen veranderd
2. geen instellingen in internet explorer gewijzigd
3 ik had al sp1 voor xp pro en nu nogsteeds

Ik heb wel enkele keren windows geupdate maar verder niets dus ik snap niet wrom hij het nu weer wel doet.

Hij gaf eerst btw aan dat ik cookies in mijn webbrowser moest "enablen"
het stond allemaal goed ingesteld en nu nog steeds maar nu zeurt hij nergens meer over.

is toch best wel raar :?

• GH45T
Alexio schreef op 10 juni 2004 @ 17:24:
Ik had hetzelfde voor een aardig lange tijd.
Toen ik echer pas geleden het nogeens probeerde omdat outlook expres een beetje moeilijk deed, deed hij het gewooon weer.
Ik heb:

1. geen nieuwe firewall of instellingen veranderd
2. geen instellingen in internet explorer gewijzigd
3 ik had al sp1 voor xp pro en nu nogsteeds

Ik heb wel enkele keren windows geupdate maar verder niets dus ik snap niet wrom hij het nu weer wel doet.

Hij gaf eerst btw aan dat ik cookies in mijn webbrowser moest "enablen"
het stond allemaal goed ingesteld en nu nog steeds maar nu zeurt hij nergens meer over.

is toch best wel raar :?
Zou hotmail dan een of andere blacklist hanteren voor sommige ip's op bepaalde e-mail adressen? Ik zou anders onderhand geen verklaring meer kunnen bedenken voor dit verschijnsel. Vooral als jij zegt dat het na een bepaalde periode weer wel werkt.

• DarkTide
  • Niet online
Syngrow schreef op 10 juni 2004 @ 17:20:
Ik heb het ook, en mn zusje heeft weer geen enkel probleem.

Ik zit hier achter een Speedtouch 510i en ik krijg het niet voor elkaar om in m'n inbox te komen. Ik heb alle pc's hier in huis geprobeert, en geen enkele wil werken.

M'n zusje daarintegen kan zonder problemen haar mail bekijken (ik heb ook op die pc getest, maar hielp dus niks)

Firefox of IE maakt geen verschil. Maar op school doet ie het wel zonder problemen. (gebruiken gewoon IE)

Is er een oplossing voor?

Provider is HCCnet (ASDL lite)
ja zelfde probleem! heb ook HCCnet (basic)

Verwijderd

Heb er ook last van met
Mac os x mozilla firefox en safari
Linux mozilla en firefox
windows ie en mozilla.

Het leuke is dat ik 2 hotmail adressen heb de ene werkt prima en de ander niet.
Zelf denk ik dat het aan de verbinding naar een van de servers ligt. De ene wel bereikbaar de ander niet ofzo.
Zal me proxy eens checken.

Hier ook hccnet-basis

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 17:38 ]

• DarkTide
  • Niet online
heeft het misschien iets met een mail-limiet te maken????

• GH45T
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 17:30:
Heb er ook last van met
Mac os x mozilla firefox en safari
Linux mozilla en firefox
windows ie en mozilla.

Het leuke is dat ik 2 hotmail adressen heb de ene werkt prima en de ander niet.
Zelf denk ik dat het aan een van de servers bij hotmail ligt ene account gebruikt waarschijnlijk een server die werkt en de andere zit op een andere server denk ik...
Zal me proxy eens checken.
Nah dan zou je denk ik ook niet in kunnen loggen als je op een andere locatie bent met een ander ip adres naar internet toe lijkt mij

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

DarkTide schreef op 10 juni 2004 @ 17:30:
[...]

ja zelfde probleem! heb ook HCCnet (basic)
Ik heb precies hetzelfde :P , ook SpeedTouch 510 + HCCnet
Ik heb het geprobeert zonder virusscan & firewall, maar het werkte nog steeds niet.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
hier ook het probleem, heb ook hcc net basic

lijkt wel een hccnet probleem ofzo?

Verwijderd

hey ik zie een overeenkomst:

ik heb ook HCCnet ADSL! Maybe is het probleem dus de hccnet dns server ofzo!

• DarkTide
  • Niet online
wazig :S

trouwens, msn messenger werkt gewoon wel...

• DarkTide
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 17:40:
hey ik zie een overeenkomst:

ik heb ook HCCnet ADSL! Maybe is het probleem dus de hccnet dns server ofzo!
nee want ik heb al andere dns servers geprobeerd...

Verwijderd

Ik ook al :S HCCnet Basis

Iemand al een mailtje gestuurd naar HCC?

• DarkTide
  • Niet online
Jep net een mailtje gestuurd...

Verwijderd

Het is een HCCnet probleem.
Ik heb hetzelfde probleem en heb HCC ADSL basis.
http://www3.hccnet.nl/info/support/index.cfm?soort=qstoring

• DarkTide
  • Niet online
ow tnx

met mijn andere hotmail accounts kan ik dus wel gewoon checken...

een vriend van me heeft ook hcc en bij hem werkt gewoon ook alles normaal...

• Tommilio
Hihi als topicstarter zal ik ook maar weer is reageren jahwel hier ook hccnet. Stelletje fockers repareren nu :D hccnet ruled :D

Haha nee ben best tevreden over hcc dit is mijn eerste probleem met hun en tjah verder altijd tevreden :)

• DarkTide
  • Niet online
ja maar dat probleem heeft betrekking op de mail van hccnet zelf (@hccnet.nl)
en niet hotmail

(toch?)

• Tommilio
Nope heeft betrekking ook op hotmail.......

Storing HCCnet e-mailverkeer
10-06-2004 - Er is op dit moment een vermoedelijke storing op onze mailserver.
Dit zorgt ervoor dat de e-mail vanaf verbindingen van andere providers niet of slecht is op te halen.

Het probleem wordt onderzocht.

Excuses voor het ongemak.

en vanaf andere providers... ;)

• DarkTide
  • Niet online
Ik heb er al vanaf gisteravond 8 uur last van (9 juni)

• DarkTide
  • Niet online
nog zoiets wazigs dan:

ik krijg wel mailmeldingen via msn messenger binnen :/

Maar na het inloggen op hotmail.com blijft de pagina wit... ook outlook express staat stil bij het checken van mijn andere hotmail account...

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Moet me helaas toevoegen bij de rest. Heb ook het probleem.
Heb Windows XP met SP1 en de laatste updates. Verder zit ik ook bij HCCnet :/.

Ik kom echter wel op MSN, en de inbox daarvan ook wel! maar ik heb 3 :o hotmail adressen, alleen die ene waarmee ik MSN doet et..

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Ik wil me ook even melden, ook HCCnet basis.
Alle accounts behalve die van Hotmail doen het wel doen.
Ik was al helemaal aan het schelden op Microsoft. Toch niet meer doen dan. :)

• DarkTide
  • Niet online
denk dan dat het enkele hotmailservers zijn...
Ik hoor nu ook van vrienden dat sommige hetzelde hebben...

hccnet is inmiddels gemaild

ik hoop dat het snel opgelost is want ik kom zo ook ebay niet op...

Verwijderd

het staat nu op hcc
Probleem met benaderen van sommige pagina's
10-06-2004 - Momenteel zijn er problemen met het bereiken van sommige beveiligde pagina's vanaf een ADSL verbinding.
Het gaat vooral om het inloggen op bijvoorbeeld www.hotmail.com, www.marktplaats.nl , www.ebay.com en www.bloggers.nl

Het probleem wordt momenteel onderzocht.

Onze excuses voor het ongemak.

• DarkTide
  • Niet online
Even over iets anders (maar heeft hier denk ik toch wel mee te maken):

Zou dit te maken kunnen hebben met het volgende probleem dat ik vaker heb gehad? --->>

Als ik in Outlook Express mijn mail ophaalde kreeg ik soms een error bij het bekijken van mijn bulk emailfolder. Met als gevolg dat al mijn "spam" berichtjes (zaten ook gewone mails tussen) verwijderd werden!

• martijn_tje
  • Laatst online: 20-02 21:47
laat ze t maar snel oplossen

ook hier HCCNET basis en geen toegang meer tot hotmail

op school (haagse hogeschool) doet ie t nog wel

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:23

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

kheb dat probleem ook gehad... gewoon ff in outlook een accountje aanmaken en het probleem is ook weg... werkt ook nog 10x zo goed

Bedankt alvast

Verwijderd

ik heb ook hetzelfde sinds vandaag, HCC net basic 2000/400 of iets dergelijks, win xp en IE6.

• martijn_tje
Welleweerd schreef op 10 juni 2004 @ 19:10:
kheb dat probleem ook gehad... gewoon ff in outlook een accountje aanmaken en het probleem is ook weg... werkt ook nog 10x zo goed
t vage is dus dat outlook m'n hotmail ook niet ziet en m'n hccmail en school mail weer wel.

Zone alarm doe ook wel eens vaag dus heb ik die ook uitgezet om me er van te verzekeren dat die ook niet het probleem veroorzaakt.

Gisteren deed m'n hotmail het nog wel en ik heb niks nieuws geinstalleerd dus daar kan het ook niet aan liggen en blijft de hcc over.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 21:46

T-8one

take it easy, take a sisi

De laatste tijd kwamen bij mij op het werk ook al een aantal klanten met dit probleem (ze gebruiken diverse internetproviders)

De Oplossing vonden we ergens op een belgische pagina (ben de naam even kwijt.) Het probleem bleek een bepaalt dll'letje te zijn.

Ik heb ff gezocht en er staat me iets van bij dat het op de volgende manier bij een aantal klanten opgelost was:
the solution

ok, I am from venezuela so my english is not very good...

i had the same problem and I did everything I could find. ok first,
uninstall MSN then I reinstalled internet explorer 6, then you have to check in "help", "about internet explorer" if you have an encription of 128 bit because hotmail uses this kind of encryption tu access your inbox, if you have 0 bits or other you will have to go to www.microsoft.com and download the lates encryption package.

ok that solve my problem accesing my mail through internet explorer.
but when I tried to conect my messenger it showed this error code 0x81000370 and something about a problem with my internet conection.

ok to solve this problem you have to do many things:

first go to "tools" "internet options" then go to security and set you internet security level as low, then go to "andvaced options" and check "use SSL 2.0" and "use SSl 3.0" this are other tools of security that hotmail needs, and uncheck the one that says (i will put this in spanish because I dont know how to translate.. if someone can please quote it) "comprobar la revocacion del certificado de autentificacion".

finally go to the general tab and delete all the temporary internet files
delete also all the cookies and clear the history

finally the step that solved all my problems... it apears that some dlls tha MSN used got someway deleted or corrupted, y recomend donwload new ones from the internet and then reinstall them like this:

Click on Start, Run and type "REGSVR32 SOFTPUB.DLL" (w/o the quotes). You should see a popup message that this process succeeded.
then do the same with INITPKI.DLL and with MSSIP32.DLL, remember if you donwload this dllls from the net be sure to put them in the folder windows/system

ok thats all, I hope this will work

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Verwijderd

Dat is wel een verzameling van alle oplossingen die op internet te vinden zijn :)

SSl 2&3 staan standaard aan, dus daar hoeft weinig aan te gebeuren. History enzo verwijderen zal bij de meesten ook wel zijn opgekomen..
Het ligt toch echt gewoon bij HCC in dit geval.

Verwijderd

Sja, die oplossing lijkt mij ook best nutteloos, ik gebruik geen MSN, maar Trillian en Internet Expolorer heb ik vervangen door FireFox.
Zoals ook al eerder in het topique duidelijk is geworden ligt het probleem bij HCCnet en is het wachten tot het is opgelost.

• Tommilio
ja idd ik wacht wel op hccnet lijkt me iets handiger :D

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
hotmail is toch geen email...
2mb...

• Roamor
  • Niet online
Ben ik dus niet de enigste :(

Ook HCC Net, kan niet in hotmail komen via outlook, of gewoon handmatig via de website. De account van mijn moeder is weer geen enkel probleem. :?

Gewoon wachten maar dus...

Verwijderd

De account van je moeder staat dan waarschijnlijk op een andere server.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 03:52
Jazco2nd schreef op 10 juni 2004 @ 22:53:
2mb...
voor text only is het zat :>

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Jazco2nd schreef op 10 juni 2004 @ 22:53:
2mb...
HDTV-films versturen naar alie@illegali.nl is ook geen mail :+
Sir_Killalot schreef op 11 juni 2004 @ 00:07:
[...]

voor text only is het zat :>
The wise man has spoken 8)

Ik kon al een paar dagen geen mail versturen via hotmailaccount in Outlook Express. Vanmiddag opeens ook geen mail ophalen. 2 andere hotmailaccoutns toegevoegd en die werkte wel via Outlook Express. Webbased inloggen lukte me 1malig alleen op een van die 2 andere. Verder niet. Zusje had hetzelfde probleem gisteren en toen was het niet opgelost. Vanmiddag kon ze opeens weer gebruik maken van Outlook Express met haar mail, maar toen was ze er niet. Komt ze thuis, ik zeggen dat het bij haar weer werkte... werkt het niet meer. Maar gelukkig werkt mail van HCCnet zelf wel gewoon zodat ik alsnog kan sturen... Alleen niet lezen waar de meeste mailtjes op binnen komen :( Hopen dat het snel is opgelost. Ben al vanaf vanmiddag aan het uitzoeken geweest, toen was dit topic er niet en ik kijk nu pas weer

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• DarkTide
  • Niet online
het is nog steeds niet opgelost :(

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:38

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Werkt MSN wel?

• martijn_tje
bij mij wel.

maar m'n hotmail weer niet, ook niet met outlook

edit:
hij doet ut weer

[ Voor 11% gewijzigd door martijn_tje op 12-06-2004 14:09 ]

• Roamor
  • Niet online
Hoera, hij doet het weer :)

Even melden (kicken) voor iedereen die zit te wachten.

• eric1988
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-02 09:11
10-06-2004 - Momenteel zijn er problemen met het bereiken van sommige beveiligde pagina's vanaf een ADSL verbinding.
Het gaat vooral om het inloggen op bijvoorbeeld www.hotmail.com, www.marktplaats.nl , www.ebay.com en www.bloggers.nl.

Ook zijn er gevallen gemeld dat er onderdelen van de hccnet website slecht of niet te bereiken zijn.

(bron: www.hccnet.nl)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

eric1988 schreef op 11 juni 2004 @ 15:25:
Het gaat vooral om het inloggen op bijvoorbeeld www.hotmail.com, www.marktplaats.nl , www.ebay.com en www.bloggers.nl.

Ook zijn er gevallen gemeld dat er onderdelen van de hccnet website slecht of niet te bereiken zijn.

(bron: www.hccnet.nl)
Dat vermoeden hadden we al ;)

Op de site staat nogsteeds hetzelfde maar mijn mailbox doet het inmiddels weer zoals voorheen. Ik ben nr. 2 geloof ik ;) Meerdere mensen waar het weer is opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door Stropdas op 11-06-2004 15:38 ]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

bij iedereen moet ie het weer gewoon doen hoor. Het staat nu als [opgelost] op de hcc site.

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:41

Japie.G

Colour Classic

maat van mij heeft het probleem ook sinds gister @hccnet ADSL en is nu nog niet opgelost!

[ Voor 19% gewijzigd door Japie.G op 11-06-2004 17:43 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem

Verwijderd

Tommilio schreef op 10 juni 2004 @ 18:09:
Nope heeft betrekking ook op hotmail.......

Storing HCCnet e-mailverkeer
10-06-2004 - Er is op dit moment een vermoedelijke storing op onze mailserver.
Dit zorgt ervoor dat de e-mail vanaf verbindingen van andere providers niet of slecht is op te halen.
Ik had er met Win2000 en IE6 ook last van. Inlogscherm kwam wel maar kreeg geen volledig beeld.... dus er viel niets aan te klikken...
Maar..... met Mozilla Firefox (0.8) : probleemloos... :)
Thuis ook met IE6: NOK maar met Mozilla ook NOK. Mozilla Firefox (0.8) had ik nog niet geinstalleerd. Met The Bat... probleemloos.
Mijn zus die ook bij de HCC zit: webmail met IE6 ok, maar die kon met Outlook geen mail binnen halen....

PS: bij wie wij met de dikke kabel op ons werk zitten? (heel groot) Mijn zus en ondergetekende thuis beiden Chello. Kortom merkbaar een probleem op meerdere plaatsen om HCCNet mail op te halen, maar de oplossing is telkens verschillend..
Vooral webmail via Firefox versus IE6 heel vreemd... ze maken toch beiden van hetzelfde protocol gebruik of zitten daar nog "dialecten" onder die dit verschil mogelijk maken?

PS-2: alles lijkt weer te werken, heb de meldingen ook gelezen op de site.
Pagina: 1