Ik vind het heel gek, maar mijn fanbus valt steeds uit. Hij had eerst al kuren, toen de ventilators afwisselend op minimum en dan weer opmaximum draaiden zonder dat ik iets veranderde aan de potmeters, en laatste draaide alles op minimum, maar nu had ik alles opnieuw aangesloten. Werkte het ook, alleen 10 minuten later staan alle fans weer stil. Ik heb gewoon 2 fans per potmeter eraan hangen, de potmeters kunnen 2A aan. Ik heb wel een tijdje 4 fans op 1 potmeter gehangen, maar dit gaf toen geen problemen. Heeft iemand een idee, zou een condensator kapot zijn?
Misschien handig als je een type nummer / plaatje geeft 
En ik zou als ik jouw was even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, misschien heb je nog garantie
En ik zou als ik jouw was even terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt, misschien heb je nog garantie
Als het LM3** based is... kijk eens of de koelelementen en de regelaar zelf niet te heet worden.
Verwijderd
Welke fans heb je eraan hangen? Wat voor een fanbus?
Is wel handig om te weten namelijk..
Als het homemade is, kijk eens of je alles wel goed aangesloten hebt, het is inderdaad wel raar dat het zo doet. Is je voeding wel goed? Als de voltages uit je voeding niet goed zijn kan het voltage uit je fanbus ook niet goed zijn natuurlijk..
Is wel handig om te weten namelijk..
issie zelfgemaakt of uit de winkel 
edit:
ik lees, wat post ik als ts niet eens meer reageert
edit:
[ Voor 48% gewijzigd door Rebels op 10-06-2004 18:12 ]
Mjah... hier kunnen we dus niets mee he? Als je hem in een wilnkel hebt gekocht kun je eerst hun eens bellen en kijken of je nog garantie hebt. Als je hem zelf gebouwd hebt zou een schema en evt. wat pics jouw startpost een stuk duidelijker maken...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()