Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Ach, het is een aardig idee, maar misschien is een "auto-resize" handiger voor de code-tagsVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:11:
Het kost je 5 of 6 toetsaanslagen om het zelf te doen, zoveel werk is dat toch ook weer niet??
word moe van het enteren om de code netjes op de pagina te kunnen krijgen, code=600
[ Voor 2% gewijzigd door Cardinal op 10-06-2004 14:14 . Reden: spelling ]
Verwijderd
Ook al zouden ze het thumbnailen dan kost het nogsteeds teveel load + schijfruimte. Alleen de html tags veranderen heeft geen zin (en dat kan alleen op basis van de image, dus weer ophalen = traffic = geld).
Ook voor luie mensen is het niet goed, die gaan dan plaatjes van 1600x1200 uploaden, dan heeft het dus totaal geen effect om ze te thumbnailen want je moet nogsteeds 1600x1200 pixels downloaden.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 14:15 ]
crisp schreef op 29 mei 2004 @ 21:57:
[...]
In de nieuwe layout is een layout-verneukende post dusdanig verneukend dat het eigenlijk niet meer gewenst is, dus dat betekent dat ik sowieso elke vorm van layout-verneuking wil tegengaan. Dat zal dan integraal ook gaan worden toegepast op de huidige layout omdat de RML immers niet template-afhankelijk is. Het uitklappen laat ik denk wel varen, maar een mogelijkheid om de code zonder horizontale scrolling zichtbaar te maken moet er denk ik toch wel zijn; een popup lijkt me dan het meest geschikt.
buit is binnen sukkel
Zeg dat maar tegen de mensen die niet de moeite nemen die 5 toetsaanslagen uit te voeren...Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 14:11:
Het kost je 5 of 6 toetsaanslagen om het zelf te doen, zoveel werk is dat toch ook weer niet??
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:02
1
| [img]"bla.jpg"[/img] 600) { this.width = 600; }"> |
Zoiets?
{signature}
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Great minds think alike!
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
1
| [img]urlplaatje[/img] |
1
| [url=urlplaatje][img width=600]urlplaatje[/img][/url] |
Dus niet eerst controleren of hij wel te groot is, gewoon altijd hem zo weergeven.
[ Voor 22% gewijzigd door _WgV_ op 24-06-2004 12:54 ]
#StopBurningStuff
En met plaatjes die kleiner zijn dan? En hoe gaat de server dat dan checken? Door ze eerst zelf te downloaden?_WgV_ schreef op 24 juni 2004 @ 12:53:
Je kan toch ook eencode:automagisch laten veranderen naar:
1 [img]urlplaatje[/img]code:
1 [url=urlplaatje][img width=600]urlplaatje[/img][/url]
Dus niet eerst controleren of hij wel te groot is, gewoon altijd hem zo weergeven.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Of de code makkelijker maken dat je bijvoorbeeeld [img res=1]Urlplaatje[/img] invoert als je weet dat het plaatje te groot is.RobIII schreef op 24 juni 2004 @ 12:56:
[...]
En met plaatjes die kleiner zijn dan? En hoe gaat de server dat dan checken? Door ze eerst zelf te downloaden?
#StopBurningStuff
Eens. Disable dat gebeuren alsjeblieft, het is hoerig irritant. Je schiet er niets mee op: je moet nog steeds die 1600x1200 pixels downloaden en het laten zien van die pagina wordt alleen maar langzamer.chem schreef op 18 juni 2004 @ 10:26:
In base_grey hebben we zoiets al ingebouwd. Maar ik meen dat t.net zoiets had van: je fixed gewoon die afbeelding maar naar een fatsoenlijk formaat (waar ik het wel mee eens ben).
Bovendien ben ik niet tegen layoutverneuking. Wat er op die paars/blauwe vlakjes staat is belangrijker dan hoe groot die vlakjes zijn. En aangezien 't per vlakje breder wordt en niet per hele pagina hebben andere posts er ook geen last van.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja, dat is met de huidige template het geval waar elke post een losse table is; de nieuwe layout is heel anders van structuur en een te groot plaatje rukt daar de hele pagina uit elkaar...CyBeR schreef op 25 juni 2004 @ 11:21:
[...]
Bovendien ben ik niet tegen layoutverneuking. Wat er op die paars/blauwe vlakjes staat is belangrijker dan hoe groot die vlakjes zijn. En aangezien 't per vlakje breder wordt en niet per hele pagina hebben andere posts er ook geen last van.
Intentionally left blank
Ook komen wel eens brede stukken code voor die dan ook de hele pagina verkloten?
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
nee, ik ga geen tabellen toepassen waarvoor ze niet bedoelt zijn, en ja - ook grote codeblokken hebben dit effect en daar moet dus ook wat voor verzonnen worden.decramy schreef op 25 juni 2004 @ 12:43:
kan daar dan ook niet iedere post een tabel worden? Dat is juist een van de pluspunten die nu overal op GoT wordt toegepast.
Ook komen wel eens brede stukken code voor die dan ook de hele pagina verkloten?
Intentionally left blank
crisp, je bent op de hoogte
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()