ik heb een server met win2003 terminal server. ik heb elders in het land de clients staan met lokale printers die geshared zijn via de fileserver.alle remote gebruikersd zijn member of administrators(foutmelding local polyci does not permit you to login ) .Als ik wat wil afdrukken als gebruiker a gaat dat goed maar zo gauw als gebruiker b inlogt dan komt alles bij gerbuiker b eruit terwijl als ik naar start uitvoeren toe ga en daar intyp net use dan kloppen de shares nog wel en onder windows gaat het wel goed dus wie het laatst inlogt daar komt alles eruit misschien heeft iemand een uitleg voor dit probleem.alvast bedankt
Begin eens even met een fatsoenlijk stuk Nederlands te typen waar je een beetje een acceptabel aantal spel fouten hebt en hoofdleters en dergelijke gebruikt 
Verder - iedereen lid maken van de administrators groep is helemaal niet nodig. Een beetje zoeken zal je genoeg tips en hints geven om dat probleem op te lossen zonder iedereen meteen maar administrator te maken.
Verder - weet je wel zeker dat het allemaal aparte user names zijn?
Verder - iedereen lid maken van de administrators groep is helemaal niet nodig. Een beetje zoeken zal je genoeg tips en hints geven om dat probleem op te lossen zonder iedereen meteen maar administrator te maken.
Verder - weet je wel zeker dat het allemaal aparte user names zijn?
Verwijderd
Je hoeft voor de printers heen shares aan te maken als de gebruikers alleen op hun eigen lokale printer willen afdrukken. Zoek maar eens op printer redirection.
Ga maar eens in je RDP/tcp settings kijken of je niet de windows printer gedisabled hebt. Dan mapt ie gewoon de default printer als printer.
en wat bovenstaanden zeggen.... administrators hoeven ze geen lid van te zijn en printer redirection is ook een magic search word...
en wat bovenstaanden zeggen.... administrators hoeven ze geen lid van te zijn en printer redirection is ook een magic search word...
[ Voor 33% gewijzigd door mutsje op 10-06-2004 14:35 ]
Verwijderd
Ja? Blijkbaar niet: http://www.google.nl/sear...ection&ie=UTF-8&hl=nl&lr=mutsje schreef op 10 juni 2004 @ 14:35:
Ga maar eens in je RDP/tcp settings kijken of je niet de windows printer gedisabled hebt. Dan mapt ie gewoon de default printer als printer.