Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 09:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb net me orange abbo opgezegt en ik ben dus opzoek naar een goede actie waarbij je een goede GSM/PDA Combi krijgt.

Momenteel heb ik een SPV. Goed apparaat alleen heeft nog wat kinder ziektes. Ik zag laatst bij belcompany een goede telefoon. Namelijk de P800 met Orange 30 euro 2 jaar. De p800 was dan gratis. Helaas was deze al gelijk uitverkocht. Nu lijkt de p800 mijn ideale uitkomst. Hij is namelijk al 1 jaar uit dus de prijs is goed. Helaas kan ik deze dus bijna nergens krijgen. Ik heb al bijna alle webwinkels bezocht maar deze verkopen of de p900 of de p800 die dan iets goedkoper is dan de p900 terwijl hij bij belcompany gratis was.

Ik wil met mijn GSM op een goede en overzichtelijke manier bij mijn agenda punten (alla outlook) kunnen komen. Misschien hebben jullie suggesties voor andere telefoons. Het liefst met orange abbo 2 jaar 30 euro met gratis pda/gsm phone. Ik zoek geen uber-nieuw ding van 600 euro. Nee, gewoon bestaalbaar voor een arme student die opzoek is naar een leuke pda/gsm combi als vervolg op zijn spv.

Ik hoor het graag Thx

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 20:43

Nitai

Live the life you love.

DukeN, weet je wat je ook kan doen? Een cash deal abo nemen en de P800 tweedehands halen :)

heb je daar al aan gedacht?

Hier heb je ze op voorraad:
http://www.nomatica.com/i...oo_nlProvenance=kelkoo_nl

en via 2call.nl een cash deal abo Orange 30 Free - 2 jaar levert je 295 euro op, dus hoef je maar 100 euro bij te leggen

[ Voor 61% gewijzigd door Nitai op 10-06-2004 13:29 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 20:56
Ik zou eens kijken naar de P900. Je kan bij vodaphone hem gratis krijgen, met een abbo €100,-

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Dj_Neo_Ziggy: Zelf met het duurste abo van Vodafone (2 jaar) kost de P900 nog steeds iets van 143 euro en dan betaal je per maand 107 euro? Yeah right, dat geld verdienen ze dubbel en dwars terug

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Nitai schreef op 10 juni 2004 @ 13:31:
Dj_Neo_Ziggy: Zelf met het duurste abo van Vodafone (2 jaar) kost de P900 nog steeds iets van 143 euro en dan betaal je per maand 107 euro? Yeah right, dat geld verdienen ze dubbel en dwars terug
dan heb je de aanbiedingen niet goed in de gaten, bij de Belcompany is die gratis bij een abonnement van 107,50 ---- 1000 minuten. Echter dit hadden ze eerst ook met de SX1 dus ik zou ff wachten want de SX1 ging toenertijd 2 weken later in prijs omlaag, misschien dat de P900 over 2 weken gratis is bij vodafone 240 ?! ;)

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

lol, hoeveel betaal je uiteindelijk voor die P900 dan? :P

kan het niet checken, de BC site is down. Heb even gebeld naar BC Rijswijk en BC Den Haag, beide zijn niet op de hoogte van die aanbieding, verder is de toestel al 3 a 4 weken op bestelling bij de een en bij de ander 2 weken op bestelling....ze krijgen per keer iets van 2 a 3 binnen.

maar om niet helemaal offtopic te gaan, hij is een 'arme' student....dus een abo van 107 euro lijkt me niet verstandig ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 10-06-2004 14:12 ]

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 09:47

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Die p900 is echt nog te duur :( Maar het is een goed idee met die cashback deal en dan een p800 :) :)

ps. alle studenten zijn toch arm?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

vandaar de ' ' :P

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Als je een P800 wilt.
http://www.marktplaats.nl...ieuw_zoek.php3%3Fq%3Dp800
En er staan er veel te koop op marktplaats.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik zag net een aanbieding op
http://www.gsmhut.net/pro...&cat=%20GSMHut%20HotDeals

Denk zelf om deze te bestellen, ben alleen nog op zoek naar eventuele adders >:)

Je moet altijd zo goed die dingen uitspitten |:(

Dacht om zelf een topic te starten om mensen te vragen of het wel verstandig is om het te nemen, werkje voor vanavond :O

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 20:56
Okay maar dan ben je er nog niet met je p8/900, je moet natuurlijk ook een ms duo kaartje hebben!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Reset2003 schreef op 10 juni 2004 @ 16:03:
Ik zag net een aanbieding op
http://www.gsmhut.net/pro...&cat=%20GSMHut%20HotDeals

Denk zelf om deze te bestellen, ben alleen nog op zoek naar eventuele adders >:)

Je moet altijd zo goed die dingen uitspitten |:(

Dacht om zelf een topic te starten om mensen te vragen of het wel verstandig is om het te nemen, werkje voor vanavond :O
Je wilt die SE R380 bestellen??? Dat is al een oud ding... Tis maar dat je het weet, volgens mij is die telefoon al zo'n 4 jaar op de markt en wordt die zoveel mogelijk weggegeven omdat ze die voorraden weg willen hebben

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Een erg oud ding inderdaad, toen ik aan het afstuderen was, had m'n begeleider dat ding al 2 jaar ofzo :) Wat Xanion zegt, iets meer dan 4 jaar oud geloof ik..

Pagina: 1