Project IGI, kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:32
Mja is Project IGI het kopen waard?
Heb de demo gespeeld en ik was very much impressed eerlijk gezegd. Dit zegt natuurlijk niet alles over het volledige spel en dus vraag ik jullie: Zal ik het kopen of niet?

Verwijderd

........................JA!!!!!! :P
(vinnik)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

..................NEE!!!!!!

ik meen het

de demo was wel leuk maar het volledige spel walt vies tegen (zie bv http://www.dailyradar.com

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

welles! }:O

Verwijderd

Ik vind het spel zeer rulen hoor. Zeer leuk om een beetje stealth en gewoon een dosis actie in een spel te hebben.

Verwijderd

nou ik vond die tegenstanders van project IGI in de demo RONDUIT DOM! :(
missie 1: alarm ging af..
security teams coming up;
komt een vent voorbij lopen, stopt, gaat 1 meter voor me stil staan om aan te leggen met zijn aka47je en schiet dan nog een keer
:) ik liet het maar es ff gebeuren...
(maar goed: vergelijkend met concurerrende games is het wel erg goed spel idd :) )
het spel is qua spanning etc wel kewl en qua grefix ook wel (dragonov inzoomen schieten is een erg lekkere combo >:) )

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
kan iemand effe plaatjes neerkwakken, (van project igi uitteraard :)) ik heb er zelf effe geen tijd voor,

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Check ook de review op www.gamespot.co.uk, die vond ik erg goed.

Inderdaad is de AI wat dom, maar verder is het een leuk spel.

Mijn oordeel: echt weer zo'n spel wat prima is om te downen van een warez FTP, maar niet om te kopen. :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Daan
  • Laatst online: 23:32
Op zaterdag 23 december 2000 00:54 schreef Captain Pervert het volgende:
[...]
Mijn oordeel: echt weer zo'n spel wat prima is om te downen van een warez FTP, maar niet om te kopen. :)
Hehhe.. oke, doe ik dat wel :).
OF beter gezegd, laat ik dat doen.. :P.
Pagina: 1