[PHP / ASP] Support pagina maken?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-05 05:46
Ik wil een pagina gaan maken met handleidingen van allerlei lichtmerken.

Ik heb echt 1000en scripts doorgelezen & gezocht maar ik kon er geen enkele vinden die lijsten importeert

Wat ik namelijk heb is dat k nu ruim 4000 documenten links in excel heb staan.

Ik zag dit op de site van Martin Professional:
http://www.martin.com/service/service.asp

Is dit een kant & klaar script (ik denk van wel omdat er ook een admin login is) of is dit mogelijk om zelf te maken? Zoja .... hoe kan je dat doen :P.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door jeroenzelle op 10-06-2004 12:23 ]

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:28
Het is mij niet helemaal duidelijk wat je precies wilt... Wil je nu dingen gecategoriseerd hebben?

Tuurlijk is dat zelf te maken, maar ik denk dat je eerst maar eens op een rijtje moet zetten wat je precies wilt en welke workflow je nodig hebt om een selectie te maken zodat je de juiste link kan tonen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is maar een idee hoor, maar misschien is het een idee om wat tutors te doen/wat boeken te lezen i.p.v. te zoeken naar een script dat wel heel erg specifiek voor jou gemaakt zou moeten zijn? :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

NMe84 schreef op 10 juni 2004 @ 12:49:
Het is maar een idee hoor, maar misschien is het een idee om wat tutors te doen/wat boeken te lezen i.p.v. te zoeken naar een script dat wel heel erg specifiek voor jou gemaakt zou moeten zijn? :/
^^^^

Programming & Webscripting gaat over zelf programmeren, en ik kan uit dit topic niet echt afleiden dat jij enige intentie hebt om dat te doen: je komt hier enkel vragen of er een kant-en-klare oplossing is voor jouw probleem. Dicht dus :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.