Toon posts:

Tweakers-site laadt nooit goed van de eerste keer

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zie de Tweakers site nooit goed tot ik de pagina refresh... Kan dit liggen aan een slechts JVM installatie? Ik heb namelijk al veel zitten wisselen tussen die van Microsoft en die van Sun, ook in de oude en nieuwe versies om dit probleem op te lossen maar niets helpt. Zo ziet het eruit:

Afbeeldingslocatie: http://nutkenz.net/tweakers.gif

Verwijderd

linksonder staat een melding van Javascript errors, staat daar ook nog wat relevants?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 12:24:
linksonder staat een melding van Javascript errors, staat daar ook nog wat relevants?
Neuh, vast niet. Dit ligt namelijk gewoon aan een missende stylesheet. Een ctrl+f5 should do the trick. Als het probleem dan blijft aanhouden zou het uitschakelen van een proxy en het verwijderen van je tijdelijke internetbestanden wel eens kunnen werken.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-03 10:29

André

Analytics dude

Het heeft iig niets te maken met de JVM aangezien die niet gebruikt wordt door de FP.

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

installeer Mozilla _/-\o_

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Welke IE versie?
Helemaal mee eens :)

[ Voor 83% gewijzigd door Godjira op 10-06-2004 13:05 ]

Profile

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Afgezien van dat dit een nutteloze flamebait is is het ook nog eens grote onzin. Een niet binnenkomende stylesheet (wat dit inderdaad is) is altijd te wijten aan de proxy of een probleem op de webserver zelf.

Professionele website nodig?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Goh, ik wist niet dat tweakers.net gebouwd was met React.. ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:57

chem

Reist de wereld rond

move React Bugs en Featurerequests naar Frontpage Algemeen

[ Voor 12% gewijzigd door chem op 10-06-2004 13:50 ]

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Frontpage Algemeen - FAQ
Tweakers.net ondersteunt in principe Mozilla 1.0+, Internet Explorer 5.0+, Opera 6.0+ en Netscape 7.0+. Als je problemen hebt met een andere moderne browser - bijvoorbeeld Konqueror of Chimera - dan zijn we (als het om kleine dingen gaat) niet te flauw om een fix te doen, maar dan moeten we wel precies weten waar en wanneer het fout gaat. Problemen met oude browsers en alpha/beta-versies zijn simpel gezegd niet ons probleem maar het probleem van die browser. We gebruiken veel javascript, layers en dhtml, en het is de veel werk om een versie van de frontpage bij te houden die dat allemaal niet heeft. Wel kun je pda.tweakers.net gebruiken.

Als je een fout in de layout wil melden, vergeet dan niet te zeggen welk OS en welke browser je gebruikt. Licht het probleem eventueel toe met een screenshot, en laat ons weten of je hetzelfde hebt in een andere browser of op een andere computer met vergelijkbare configuratie. Wij gaan geen problemen oplossen met je computer die je toevallig hebt ontdekt terwijl je op Tweakers.net bezig was, het moet redelijk aannemelijk gemaakt worden dat het probleem aan onze kant zit.

Verder moet je eerst een volledige reload doen van de pagina (Ctrl-F5 in Internet Explorer) voor je een topic opent. Cache leegmaken, eventuele proxies uitzetten, cookie weggooien, en opnieuw proberen. Het kan voorkomen dat een stylesheet of javascriptje niet goed doorkomt, en dat is met een simpele reload zo goed als altijd op te lossen. Wanneer je niet aangeeft dat je deze stappen hebt uitgevoerd moet je ook niet raar staan te kijken als je topic op slot gaat met een mededeling als "Druk eens op F5" ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
temp files samen met probleem de prullenbak ingegooid, bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel een gelijkaardig probleem op www.kieskeurig.nl, hier is een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://nutkenz.net/kieskeurig.gif

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 13:58:
ik heb wel een gelijkaardig probleem op www.kieskeurig.nl, hier is een screenshot:

[afbeelding]
Geen idee of dat een vergelijkbaar probleem. Kieskeurig.nl != Tweakers.net en dus zie ik de relatie niet zo goed. Ja, beide problemen worden waarschijnlijk opgelost met een Ctrl+F5, maar verder? :?

Verwijderd

Topicstarter
het is gelijkaardig omdat hij ook niet goed werkt :p maar deze is met een CTRL + F5 niet op te lossen :(

Verwijderd

ga toch een eindje fietsen :)!
ik zelf heb ook firefox 0.8.... en gebruik voor 80% gewoon IE.
reden: firefox kan de helft of meer van de pagina;s op het web gewoon niet openen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:02

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 16:02:
[...]

reden: firefox kan de helft of meer van de pagina;s op het web gewoon niet openen.
Dat licht niet aan firefox maar aan de clueless webbouwers die niet weten hoe ze met standaarden om moeten gaan.

Intentionally left blank

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

crisp schreef op 12 juni 2004 @ 16:12:
[...]

Dat ligt niet aan firefox maar aan de clueless webbouwers die niet weten hoe ze met standaarden om moeten gaan.
apart ik heb dit probleem nooit met firefox, het is bij mij compatibel met bijna alles! :)
verder heb ik dat verkeert laden probleem ook wel eens, zowel met ie als met firefox, gewoon op refresh dukken werkte bij mij

[ Voor 5% gewijzigd door Koekje op 12-06-2004 16:19 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:26

Zym0tiC

^_^

Probleem heb ik ook met firefox/mozilla thuis en op mijn werk.
En mijn cache leeggooien heeft niet geholpen. Thuis pc is zelfs sinds gister vergs geinstalleerd

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 16:02:
[...]

Veel webdesigners weten gewoon niet hoe je een website moet bouwen! Ik bedoel, zelfs de website van Microsoft werkt goed in Mozilla Firefox, dus het goed weergeven van een webpagina is niet een browser probleem, maar aan de manier waarop de site is gebouwd. It's that simple!

Profile

• Harm
  • Niet online
Godjira schreef op 12 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Veel webdesigners weten gewoon niet hoe je een website moet bouwen! Ik bedoel, zelfs de website van Microsoft werkt goed in Mozilla Firefox, dus het goed weergeven van een webpagina is niet een browser probleem, maar aan de manier waarop de site is gebouwd. It's that simple!
Vergelijk de sites van Microsoft in IE en Firefox eens. De laatste keer dat ik keek waren die sites niet volledig gelijk. Ook niet in functionaliteit. Maar... dit is een hele andere discussie die van mij wel mag plaatsvinden, maar niet hier :P . Open daarvoor maar een nieuw topic in W&G of SG.

Dit topic kun je gebruiken om oplossingen of bugs te melden over de advertenties :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 12-06-2004 19:51 . Reden: BTW ]

Verwijderd

Topicstarter
T'is hier wel een beetje OT aan't gaan hé... heeft iemand nu een idee om dit probleem te verhelpen (zonder een andere browser te gebruiken)?

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 22:53:
T'is hier wel een beetje OT aan't gaan hé... heeft iemand nu een idee om dit probleem te verhelpen (zonder een andere browser te gebruiken)?
Ctrl+F5 doen, meer kan ik zo 1-2-3 niet bedenken. Ja, Flash deïnstalleren, dan krijg je de advertenties niet meer :P . Maar dat is niet echt een oplossing, maar meer een workaround.

[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 12-06-2004 22:59 . Reden: BTW ]

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:31

decramy

root@birdie:~#

Harm schreef op 12 juni 2004 @ 22:59:
[...]

Ctrl+F5 doen, meer kan ik zo 1-2-3 niet bedenken. Ja, Flash deïnstalleren, dan krijg je de advertenties niet meer :P . Maar dat is niet echt een oplossing, maar meer een workaround.
erm...
* decramy momelt iets over FAQ`s, advertentie`s en blokkeren...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Harm
  • Niet online
decramy schreef op 13 juni 2004 @ 18:51:
* decramy momelt iets over FAQ`s, advertentie`s en blokkeren...
Je punt? Je blokkeert toch geen advertenties? Je krijgt namelijk andere advertenties te zien als je geen Flash hebt geïnstalleerd. Ik volg je dus niet helemaal.

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-02 12:30
Ga anders over op Opera :D

K`heb nergens last van _/-\o_

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:29
Harm schreef op 13 juni 2004 @ 20:28:
[...]

Je punt? Je blokkeert toch geen advertenties? Je krijgt namelijk andere advertenties te zien als je geen Flash hebt geïnstalleerd. Ik volg je dus niet helemaal.
Niet dat hij dat bedoeld, maar ik zie een mooie google bar block ding :D

On Topic; Even je temp legen of een ctrl+F5 geven zou moeten werken (ipv losse f5)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Google Toolbar blokt geen advertenties, maar houd daarentegen de popups tegen.

Verwijderd

Nou ja, ik heb dat al jaren, momenteel (nog) v 1.5. En die geeft op een regelmatige basis "Document containa no data". Meestal is er niets waarneembaars aan de hand dan.

In de gevallen dat er wèl wat gebeurt is de hele formatting van t.net "in de prak". Foute lettetypes, borders niet op de juiste plaats. Moet dan reloaden om de boel in orde te krijgen.

Dus . . . mozilla installeren is niet meteen de oplossing voor het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat niet over de advertenties maar over de mislukte layout (times new romand font en veel te groot bijvoorbeeld)
Pagina: 1