Ik heb hier een spel liggen (simcity2000) op mijn computer, maar hij kan alleen geinstalleerd worden vanaf de a of b drive, en aangezien mij floppy station niet werkt kan ik hem dus niet installeren. Is er een manier om hem toch te installeren vanaf de HD?
Je kan proberen een virtuele floppy drive aan te maken. Daar zijn programmaatjes voor. Als je even zoekt op download.com ed, dan zul je wel wat vinden denk ik.
//Edit: Totale onzin, niet goed gelezen
[ Voor 76% gewijzigd door domi235 op 10-06-2004 12:21 ]
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Maar je hebt het spel op floppy's, of staat het ook al op je harddisk. In het eerste geval wordt het lastig natuurlijk
, maar een floppydrive kost helemaal niks meer tegenwoordig...
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Hmm, voeger kon je met het commando subst a: een directory en/of drive faken als floppydrive.. maar dat was nog dos en win95 toen ik dat voor het laatst gebruikte..
Ik weet echter niet of dat er zoiets voor windows is.
Ik weet echter niet of dat er zoiets voor windows is.
Maak er eerst een iso van met een brand prog. Installeer dan Deamon tools. Die kun je een drive letter geven. Dan image mounten en dan kun je dus faken dat je een a drive gebruikt.
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
wees niet zo krenterig en koop ff voor 10 euri een nieuwe diskdrive
ja, of koop voor 5 euri simcity 2000 op cd-romSnowwie schreef op 10 juni 2004 @ 12:40:
wees niet zo krenterig en koop ff voor 10 euri een nieuwe diskdrive
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
gemiddelde speelgoedwinkel meestal wel, kijk onder de "EA classics" ed. Volgens mij heb ik hem zelfs thuis ook nog op cd-rom..
interesse?
Ik woon in een of andere boeren gehucht, dus echt speelgoed winkels of pc winkels met een eigen EA categorie hebben we niet...
dan ga ik thuis voor je kijken, kan je binnenkort simcity spelenVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 13:47:
Ik woon in een of andere boeren gehucht, dus echt speelgoed winkels of pc winkels met een eigen EA categorie hebben we niet...
[ Voor 8% gewijzigd door Gully op 10-06-2004 20:41 ]
Gully schreef op 10 juni 2004 @ 13:48:
[...]
mail ff je gegevens naar: gullies@hotmail.com
dan ga ik thuis voor je kijken, kan je binnenkort simcity spelen
offtopic:
Stichting brein kijken jullie mee
Stichting brein kijken jullie mee
Speedtouch freak
"mkdir c:\virtual-floppy" doet het, maar bij "subst a: c:\virtual-floppy" krijg ik de melding: "Invalid parameter - a"
Omdat A: al ingebruik is misschien 
Probeer B: zo ik zeggen
Probeer B: zo ik zeggen
Speedtouch freak
waarom kan het alleen via de a of b drive? is dat een vereiste van het spel of moet het geinstalleerd worden met een floppy?
bij subst kan je a niet meegeven als parameter als je al een a drive heb die geactiveerd is , heb je je floppy gedisabled in je bios? of heb je er een die windows wel ziet maar niks leest?
kan je niet van een k: schijf installeren? met het echt a of b zijn?
bij subst kan je a niet meegeven als parameter als je al een a drive heb die geactiveerd is , heb je je floppy gedisabled in je bios? of heb je er een die windows wel ziet maar niks leest?
kan je niet van een k: schijf installeren? met het echt a of b zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door DaTimMan op 10-06-2004 14:03 ]
orginele cd-roms mag ik gewoon aan iemand geven he
[ Voor 3% gewijzigd door Gully op 10-06-2004 14:08 ]
mkdir = mdVerwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 13:55:
"mkdir c:\virtual-floppy" doet het, maar bij "subst a: c:\virtual-floppy" krijg ik de melding: "Invalid parameter - a"
Ja, maar dat doet het dus ook gewoon
Waar de fout ontstaat is in het tweede commando.
'virtual-floppy' is langer dan 8 tekens, DOS maakt daar 'virtua~1' van.SUBST a:
Sets the directory you are in and subdirectories thereafter into the A: drive. So if you were to type A: after doing this command you would see everything in the directory that you typed this command in.
Daar ligt het waarschijnlijk aan..
Hieruit maak ik de volgende handelingswijze op:
• c:\
• md floppy (valt binnen de 8.3 DOS-standaard)
• cd floppy
• subst a: óf subst a: c:\floppy
Dit zou moeten werken
[ Voor 19% gewijzigd door Rone op 10-06-2004 14:37 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
B: dan
Speedtouch freak
Pagina: 1