Is het de moeite zelf CM Server components te maken?

Pagina: 1
Acties:

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
Ik ben me aan het oriënteren om te kijken of het de moeite loont om te gaan investeren in de ontwikkeling van CM Server zelf; of dat er communities zijn die open source CM Server componenten bouwen of bedrijven die dit soort componenten kant en klaar verkopen. Waarom het wiel opnieuw uitvinden hé!

Ik bedoel bijvoorbeeld dingen als fora, e-cards modules, formulieren, streaming audio/video modules, tell-a-friend, zoek functionaliteit, nieuwsfeeds, kalenders etc.

Thx voor eventuele input! 8)

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-08 15:48
CM ?? gezien je dingen kalender neem ik aan dat je Content Managment Server bedoelD.
Het kan lonen om zelf modules te maken ligt eraan wat je wil als bijvoorbeeld een app hebt die via eeen mysql db werkt en die is specifiek voor jullie bedrijf gemaakt dan kan je daar een module voor schrijven maar veel dingen zitten standaard in een CMS

Een aantal CMS systemen ik zelf kan drupal/phpgroupware aanbevelen werkt makkelijk

http://www.google.nl/sear...nl&btnG=Google+zoeken&lr=

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Algemene topics over software (in dit geval CM Server) aub in Software Algemeen :)

Professionele website nodig?

• The Fittest
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2016
CM ?? gezien je dingen kalender neem ik aan dat je Content Managment Server bedoelD.
Het kan lonen om zelf modules te maken ligt eraan wat je wil als bijvoorbeeld een app hebt die via eeen mysql db werkt en die is specifiek voor jullie bedrijf gemaakt dan kan je daar een module voor schrijven maar veel dingen zitten standaard in een CMS

Een aantal CMS systemen ik zelf kan drupal/phpgroupware aanbevelen werkt makkelijk

http://www.google.nl/sear...nl&btnG=Google+zoeken&lr=
Sorry voor m'n verlate reactie.

Ik bedoel het CMS pakket van Microsoft; CM Server 2002.

Ik heb niet de keus over te stappen op een andere CMS dan CM Server. De functionaliteit van CM Server zelf is nogal beperkt vind ik juist, wat betreft de onderdelen. Maar ook de user interface is erg ongebruiksvriendelijk. Wellicht dat hier ook custom versies voor te koop zijn?

Maar ik ben dus benieuwd of er communities zijn die componenten ontwikkelen waar we ons in kunnen gaan mengen of bedrijven die deze componenten zo verkopen en zo ja voor hoeveel. Ik kan namelijk niet erg veel vinden. :?