[Win2k3] Loadballancing vraagje

Pagina: 1
Acties:

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-05 23:35
Stel ik heb 2 systemen die aan load ballancing doen en ik maak of verwijder een bestand doet hij dit dan ook op het andere systeem ???

En zo ja om de hoeveel tijd synchroniseren die apparaten met elkaar dan??

En hoe zit dat dan met een windows update? Moet je die 2x uitvoeren of maar 1x?

Ze zeggen dat load ballancing ideaal is voor je IIS maar stel je maakt een wijziging op server 1 wijzigd hij het dan ook automaisch op server 2 ?

[ Voor 22% gewijzigd door L0g0ff op 10-06-2004 12:10 ]

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:50
Het verwijderen van bestanden heeft weinig met LoadBalancing te maken, maar eerder met Distributed File System. Als je dat gaat gebruiken kun je zelf aangeven hoe vaak moet worden gesynchroniseerd, dus als jij het om de 30 minuten wilt, is dat best mogelijk.

LoadBalancing is dus zogezegd iets anders dan jij hier beschrijft.

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-05 23:35
Dennis schreef op 10 juni 2004 @ 12:12:
Het verwijderen van bestanden heeft weinig met LoadBalancing te maken, maar eerder met Distributed File System. Als je dat gaat gebruiken kun je zelf aangeven hoe vaak moet worden gesynchroniseerd, dus als jij het om de 30 minuten wilt, is dat best mogelijk.

LoadBalancing is dus zogezegd iets anders dan jij hier beschrijft.
Waar ik load ballancing voor wil gebruiken is voor een webserver. Maar stel iemand logt van buitanaf in en kopieerd de files naar de webserver word deze file dan ook gesynchroniseerd naar server 2 :?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:50
Ik vraag me af of hoe dat precies ziet dan inderdaad en moet toegeven dat ik op dat punt er te weinig vanaf weet. Ik denk trouwens dat als je via FTP upload dat je gewoon één server moet nemen die de loadbalancer altijd uit kiest (dus alleen WWW requests worden verdeeld). Maar misschien dat iemand anders hier meer van weet :).