Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

n00b met tl lampies :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
y0w ik heb mss wel een heel erg n00b vraagje maar ik heb een rot probleem met met neon tl lampies in me case.

In het begin had ik 1 pakketje met 2 blauwe neon tl lampen gekocht met zo'n schakelaartje voor muziek gevoeligheid. Ik blij in mijn case zetten en in het begin deed muziek stand het heel even. Daarna stonden de lampen uit als ik het op muziek stand zette en bleven aan staan (zoals normaal) op de non muziek stand. Toch rottig want daar betaal ik die 19 euri niet voor. Dus ik terug naar de winkel en omruilen maar... eerst ff buiten de case getest op muziek stand en deed het perfect... ik blij meteen in me case zetten en alles aansluiten klaar... opstarten en alles deed het goed.. de lampjes knipperden vrolijk mee. Ff uitzetten ... eten en na het eten deed ik mn computer weer aan en bleven de tl lampjes branden op muziek stand :s. Heel raar. Zelfde probleem dus als de vorige keer... ook heb ik geprobeerd om te kijken of het draaiknopje voor gevoeligheid van muziek kapot was maar die draaide goed en de lampen bleven branden :(

kan iemand mij helpen?

edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif :
Btw mijn voeding is 300 watt en daar zou hij het moeten doen.. ik heb ook nog 2 neon coolers en ik ken iemand met precies hetzelfde (ook dezelfde voeding) en daar doen die tl lampen het goed :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 12:11 ]

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 17:28
Misschien maakt je PC wel heel erg veel lawaai :)?

Verwijderd

YscO schreef op 10 juni 2004 @ 12:07:
Misschien maakt je PC wel heel erg veel lawaai :)?
Of mischien heb je net een levering die defect is, die kunnen ze terugsturen als DOA. Ik heb het zelf ook gehad met mijn inkoopactie, leuk een groot aantal ccfl inverters die zichzelf opblazen :/

Verwijderd

Nog een keer terug gaan en weer een nieuwe halen.. :) Kan gebeuren, je hebt gewoon ff pech.. :)

Verwijderd

Hoe staan de volumes in je windows mixer? Als die te hoog staan overstuurd hij het geluidssignaal en blijven je tls hangen... De volumes in de windows mixer dus eerst wat omlaag zetten...

Werkt dat niet dan ben ik bang dat je toch nog een keer terug moet 8)7

Verwijderd

Ik neem aan dat hij op geluid knippert dmv een microfoontje? Aangezien hij het over gevoeligheid heeft... Denk dan niet dat het met je windows mixer te maken heeft..

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 13:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 15:53:
Ik neem aan dat hij op geluid knippert dmv een microfoontje? Aangezien hij het over gevoeligheid heeft... Denk dan niet dat het met je windows mixer te maken heeft..
Het kan ook gewoon virtuele gevoeligheid zijn die bij te stellen is. Ik denk wel dat je gelijk hebt. Waarschijnlijk is het een microfoontje, maar dat hoeft absoluut niet.
Pagina: 1